Wie moeten er in oranje

Jozsef

New member
Hij is gewoon onbetrouwbaar. Een gesprek onder 4 ogen hou je voor jezelf, vooral als de ander (Kuijt) daarop aandringt.
Ik ga er dan wel even vanuit dat Kuijt niet liegt. Maar waarom zou hij?
 

Jozsef

New member
Wie moeten er in oranje

Gezien zijn scholachtig verleden zou je natuurlijk meer vertrouwen op Blind, ja.
 

Mario

Well-known member
Verschrikkelijk mannetje, ik kan alleen maar hopen dat hij snel vertrekt bij Oranje. De manier hoe hij met van Persie omgaat is gewoon schandalig, net als die ondertoon bij Kuyt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk een discussie zoals je deze kunt verwachten. Kuijt die wel terug wilt komen, maar niet om 90 minuten op de bank te zitten(wat ook logisch is) en de trainer die hem geen basisplaats kan toezeggen(ook logisch). Dan hoor je daar gewoon uit te komen door iemand uitzicht te geven op speeltijd. Dan kun je altijd nog aanzien of dat een half uur is of toch een basisplaats. Communicatief erg knullig geopereerd, als je iemand er echt bij wilt hebben.

Precies. Op basis van zijn kwaliteiten zou ik Kuyt ook niet zo snel een basisplaats geven. Maar waarom zou je iemand die afscheid heeft genomen er perse bij willen halen als je geen speeltijd voor hem in gedachten hebt? Dan wordt hij eigenlijk een soort extra assistent en dat lijkt me niet de bedoeling.

Maar waar ik dan over val is dat hij het gewoon doodleuk uit de doeken doet op de persconferentie. Tegen de afspraak in. Dan ben je een onbetrouwbaar mannetje.
 

inhethoekje

Active member
Kan iemand mij uitleggen wat het nut heeft om in elke zin 1 woord te benadrukken?

Viel me gisteren op bij Blind, zat hij rustig te praten gaat zijn volume opeens omhoog bij 1 WOORD.!
 

Fabian

Active member
Kan iemand mij uitleggen wat het nut heeft om in elke zin 1 woord te benadrukken?

Viel me gisteren op bij Blind, zat hij rustig te praten gaat zijn volume opeens omhoog bij 1 WOORD.!

Klopt ja. Viel me ook op. Wellicht doet hij dat als extra hulpmiddel richting de schrijvende pers.

Daar moet Kuijt HEEL lang over nadenken. We hebben er beiden een NACHT over geslapen.

Van Persie moet er MEER uithalen om BETER aan de aftrap te komen...
 

Batigoal

Well-known member
Klopt ja. Viel me ook op. Wellicht doet hij dat als extra hulpmiddel richting de schrijvende pers.

Daar moet Kuijt HEEL lang over nadenken. We hebben er beiden een NACHT over geslapen.

Van Persie moet er MEER uithalen om BETER aan de aftrap te komen...

Blind gaf ook aan dat hij WEDSTRIJDEN kijkt van Fenerbah?e en daarin is Van Persie NIET in vorm.

Wellicht een goeie optie om ook zo te gaan posten op DVK.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, ik heb net een stukje interview gekeken. Hij doet dat inderdaad. Irritant zeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat Verbeek gisteren zei is treffend. Blind heeft het echt onnozel aangepakt vwb Van Persie.
 
Bovenaan