Wie moeten er in oranje

gevegt

Well-known member
Ik kan me nog twee potjes bij Celtic in Europa herinneren waar hij persoonlijk verantwoordelijk was voor het niet doorgaan van zijn club.
 

Abubakari

Well-known member
Van Dijk was bij Groningen al de meest talentvolle van de generatie De Vrij, Veltman, Gouweleeuw, Martins Indi, etc. Hij speelde alleen niet bij een topclub.

Waardoor zijn fouten minder opvielen. Want die maakte hij net als zijn generatie genoten ook gewoon.
 

Mario

Well-known member
Stekelenburg terug bij Oranje. Hij vervangt Cillessen in de selectie. Krul rest van het seizoen uitgeschakeld ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie moeten er in oranje

Normaal gesproken zou Zoet keepen. Ik vind Stekelenburg toch beter. Daarnaast ook wel de nodige ervaring.
 

Keyser S?ze

New member
Hoorde ik nou onze BC vandaag zeggen dat hij nu op 15 spelers geen beroep kan doen door blessures?

Met Robben, Vlaar, De Vrij en nu die twee keepers kom ik op 5.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoorde ik nou onze BC vandaag zeggen dat hij nu op 15 spelers geen beroep kan doen door blessures?

Met Robben, Vlaar, De Vrij en nu die twee keepers kom ik op 5.

Hij telt al die spelers mee die hij toch niet zou opstellen. Leuk dat je Luuk de Jong noemt, maar hij kiest toch voor Huntelaar of Van Persie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat krijg je ervan, zoveel druk er op leggen om je verdediging te coachen en dan gaat het natuurlijk mis.
 
Bovenaan