Wie moeten er in oranje

Eresd?g?

Banned
Hij schijnt t bij Koeman aardig te doen. Lijkt me prima verdediger voor Oranje. Wel rechts in het centrum bij voorkeur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je van Dijk eigenlijk wel eens een wedstrijd zien spelen?

Zaterdag in de Irish Pub in Rotterdam en nee daar heb ik geen foto van. Stond links centraal in het centrum en dat ging hem prima af. Hoef je ook niet met dat gelul linkspoot - rechtspoot te komen aanzetten.
 

Susa

New member
In Engeland zijn ze vooralsnog behoorlijk positief over van Dijk.

Ik ben vooral erg benieuwd. In gods vredesnaam dan maar tegen Kazachstan.
 

gevegt

Well-known member
Zaterdag in de Irish Pub in Rotterdam en nee daar heb ik geen foto van. Stond links centraal in het centrum en dat ging hem prima af. Hoef je ook niet met dat gelul linkspoot - rechtspoot te komen aanzetten.
1 wedstrijd dus.
Dan hoort hij er ook bij natuurlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Dijk was bij Groningen al de meest talentvolle van de generatie De Vrij, Veltman, Gouweleeuw, Martins Indi, etc. Hij speelde alleen niet bij een topclub. Daarna wat uit beeld geraakt, door in de anonieme Schotse competitie te spelen. Maar daar wel elk jaar Champions League gespeeld, waarvan ik me nog een sublieme pot tegen Barcelona kan herinneren. Nu speelt hij in de Premier League en doet hij het de eerste wedstrijden uitstekend. En aangezien De Vrij en Vlaar geblesseerd zijn en Bruma zodra hij een beetje tegenstand krijgt iedere keer gruwelijk door de mand valt, zie ik niet in waarom je Van Dijk niet een keer de kans zou kunnen geven.
 
Bovenaan