Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol? Dit jaar zijn de kandidaten 3FM-dj Annemieke Schollaardt, Shownieuws-presentatrice Airen Mylene, harpist R?my van Kesteren, presentator Klaas van Kruistum, politiewoordvoerster Ellie Lust, hockeyer Taeke Taekema, BNN presentator Tim Hofman, acteur Rop Verheijen, actrice Marjolein Keuning en hoofdredactrice C?cile Narinx. De eerste aflevering was gisteren zoals iedere aflevering tegenwoordig op de zaterdagavond is.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals altijd kun je maar beter de kandidaten wegstrepen. Klaas van Kruistum die ontpopte zich als ware kandidaat door zeer re?el in te zetten dat ze de metro opdracht niet gingen halen. Verder hoop ik dat Ellie Lust een kandidate is die snel afvalt. Anderzijds is het wel weer mooi hoe Tim Hofman haar op de kast krijgt.

Verder valt er na de eerste aflevering nog weinig te zeggen. Veel waren niet heel actief met het slepen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Waarom hoop je dat Ellie afvalt?

Ik vond Marjolein Keuning gisteren ook opvallend met dat spel in de duinen.

Heb nog geen echte 'verdachte'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een irritante truus. Echte verdachten is lastig n.a.v. de aflevering van gisteren, maar Annemieke Schollaardt kon met een volledig vocabulaire Spaans geen leeftijdsgenoot in een volle metro vinden. Marjolein Keuning gedroeg zich verder inderdaad redelijk verdacht. Rop Verheijen spande zich ook niet echt in bij het touwtrekken. Verder zou je qua types Airen Mylene, C?cile Narinx en Tim Hofman nog op je lijstje kunnen zetten. Schiet dus niet echt op als er zes namen op het lijstje staan.
 

Joost

Well-known member
Die Ellie mag er wel vlot uit ja.

Verder valt het wel op dat er geen lekker wijf tussen zit.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind die donkere wel wat hebben.

En die Ellie mag er inderdaad heel vlot uit. Tim is wel cool.
 

Nik

Member
Ellie praat alsof ze Opsporing Verzocht aan het presenteren is, heel irritant!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De favoriete stad van de mol is Amsterdam, Utrecht of Maastricht. Kwestie van dat te weten zien te komen dus.
 

DeftonesJP

New member
Ik vind die donkere wel wat hebben.

En die Ellie mag er inderdaad heel vlot uit. Tim is wel cool.

Daar ben ik ook fan van inderdaad. Met de eerste aflevering gaat het natuurlijk vooral om de vleeskeuring. Verder valt er nog weinig te zeggen. Op zich lijkt me het wel een toffe groep. Hopelijk gaat niet iedereen zelf mollen en krijgen we weer een mooi jaar.
 

JMD

Well-known member
De favoriete stad van de mol is Amsterdam, Utrecht of Maastricht. Kwestie van dat te weten zien te komen dus.

Dat zullen wel de favoriete steden zijn van alle tien de kandidaten, want anders zou het programma (aan de deelnemers) al weggeven wie het iig niet is.
 

Nik

Member
Ik heb op Annemiek gestemd, voor wat het waard is. Misschien meer omdat ik hoop dat ze er lang in blijft.
 

Batigoal

Well-known member
Kunnen we in dit topic niet bijhouden wie iedere week op welke kandidaat stemt? Nu is het nogal zinloos om te stemmen op een kandidaat die er misschien over 2 weken al uit ligt. Als we dat actief bijhouden kun je op het eind een winnaar bepalen.
 

Nik

Member
Vorig jaar speelde ik mee via een app waarin je met elkaar in een groep kan. Misschien is dat een idee ?
 

Fabian

Active member
Ik heb gestemd op Marjolein Keuring, omdat ik dat vroeger een knappe dame vond. In Joszef zijn vertaling milf.

Maar dat zal geen goede reden zijn.
 

erka

Well-known member
Ik heb gestemd op Marjolein Keuring, omdat ik dat vroeger een knappe dame vond. In Joszef zijn vertaling milf.

Maar dat zal geen goede reden zijn.

Mag er nog steeds wel zijn vind ik. Ik hoop dat zij er zo lang mogelijk inblijft.
 
Bovenaan