Wie gaat er promoveren??

Mario

Well-known member
Jammer voor Keff, moet hij weer alleen Feyenoord supporteren in de Eredivisie.

#doeiSeuntjes
 

JMD

Well-known member
0-1 voor NEC en dan weer een penalty voor NEC. Dezelfde speler schiet zo mogelijk nog slechter is als daarnet, maar nu ligt de keeper in de andere hoek. 0-2
 

Joost

Well-known member
Sjoerd Mossou vandaag;
Promoveren, net niet promoveren, degraderen of bijna degraderen is veel intenser. Het is pure rock-’n-roll. Precies daarom zijn de play-offs altijd zo’n feest, en dan niet per se die halfzachte potjes om Europees voetbal, maar het echte werk.

Al die gekkigheid de afgelopen jaren bij Go Ahead Eagles-RKC, bij Roda JC-Sparta, bij NAC-NEC, bij Sparta-Excelsior, Sparta-FC Emmen of NAC-Roda JC. Ook voor de verliezers zijn het herinneringen voor de eeuwigheid.

Voetbal waarbij je wel kunt huilen van de spanning. Voetbal als een staat van blinde paniek. Voetbal om gillend gek van te worden. Voetbal waarbij je steeds het gevoel krijgt dat iemand stiekem met de stadionklok zit te kloten, omdat de minuten het ene moment te snel voorbijtikken, en het volgende moment juist veel te langzaam.

Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Wie het nooit heeft meegemaakt, weet niet wat hij mist.

Uit deze colum; https://www.ad.nl/nederlands-voetba..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Wat een heerlijke avond. Was het terecht? Ik denk het niet helemaal, na de vroege openingstreffer vond ik de Graafschap sterker. De 2-2 kwam uit de lucht vallen. Maar dat maakt uiteindelijk helemaal niets uit want ik zag na de 2-3 eindelijk het vuur in de ploeg dat ik daarvoor een beetje gemist had. Streppel weet ze dan toch uitstekend te prepareren voor dit duel.

Dit was eerlijk gezegd een van de eerste keren dit seizoen dat ik op de bank hetzelfde voelde als in het stadion; pure euforie. Horde 1 van 3 is genomen. Ik geloof nog steeds niet dat we volgend jaar Eredivisie spelen maar in de playoffs kan alles.
 

Joost

Well-known member
0-1 voor NEC en dan weer een penalty voor NEC. Dezelfde speler schiet zo mogelijk nog slechter is als daarnet, maar nu ligt de keeper in de andere hoek. 0-2
Die keeper lag al bijna bij de cornervlag voor hij schoot.
 

André

Well-known member
Ja dat was nog wel spannend
Maar.goed als je fan van 1 van de 2 bent
Is het anders natuurlijk
Goed voetbal was het niet echt
 
Bovenaan