Wie gaat er promoveren??

Reinoud

Well-known member
Na deze eerste ronde zou je zeggen dat het toch bij twee promovendi blijft. Geef NAC wel de meeste kans tegen nr. 16 Eredivisie
 

Forza AZ

Well-known member
Door de uitslagen in de 1e ronde is nu ook al zeker dat de winnaar van Willem II/Emmen-NAC in de finale thuis speelt.
 

Bernardo

Well-known member
Gefeliciteerd Joost, uiteindelijk verdiend door. Geef jullie best wel kans tegen NEC. Denk dat uiteindelijk elke KKD club het wel aflegt tegen Willem II of Emmen.

Moet zeggen dat PO over één wedstrijd wel leuk is, jammer dat het maar eenmalig is
 

JMD

Well-known member
Moet zeggen dat PO over één wedstrijd wel leuk is, jammer dat het maar eenmalig is
Jep. Wat mij betreft gaan ze voortaan het Engelse model doen, dus eerdere rondes wel in 2 duels, maar de finale op neutraal terrein. Weet niet of de ArenA/Kuip vol kan voor zo'n duel, maar dan maar eerst een keer in Enschede of Eindhoven.
 

Batigoal

Well-known member
Dit zou Emmen tegen al deze ploegen eenvoudig moeten redden. Ze verdienen het wat mij betreft ook om er in te blijven.
 

JMD

Well-known member
Dit zou Emmen tegen al deze ploegen eenvoudig moeten redden. Ze verdienen het wat mij betreft ook om er in te blijven.
Wat mij betreft ook ja. Zou een beloning zijn voor het gevoerde beleid. Niet de trainer ontslaan als het wat minder gaat.

Enige nadeel voor hen (en dat zag je ook gisteren) is dat het over 1 duel gaat, dan is de 'betere' ploeg toch in het nadeel.
 
Bovenaan