Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Marinos

Well-known member
En dan kopen we naast Janssen ook de ArenA, verdienen we miljoenen met de exploitatie van het stadion en worden we tot aan het einde der tijden kampioen van Nederland en kopen we elk jaar de beste spelers van provincie clubjes als AZ en PSV op. Slimme jongens daar bij Ajax zeg. :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, af en toe laten we gewoon een kampioenschapje lopen zodat de rest van het land die arrogante Ajacieden is goed uit kunnen lachen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het Transfertopic

Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het Transfertopic

Verrassende transfer. Is dat nou zo'n hoogvlieger?
 

Forza AZ

Well-known member
En AZ doet het goed om meteen een contract voor 4 seizoenen te geven zodat je er zeker 2 seizoenen plezier van heb.
Janssen tekende ook voor 4 jaar, en ik moet nog maar zien of die komend jaar nog blijft. Maar nu had natuurlijk ook niemand verwacht dat hij zo snel zou doorbreken.
 

leo1949

Well-known member
Een contract van 3 jaar afkopen leverd meer op voor AZ dan een contract van 2 jaar.
Ook kun je er gemakkelijker mee voorkomen dat hij naar Ajax of PSV gaat.
 

leo1949

Well-known member
AZ versterkte zich al met Rens van Eijden en Mats Seuntjens, maar daar blijft het niet bij.
De club is ook voornemens Wout Weghorst binnen te halen en heeft inmiddels permissie gekregen van Heracles Almelo om met hem te praten.

213897.jpg
 

zwammy

Well-known member
Ik denk dat hij er wel zin in heeft want bij AZ heeft hij de kans om door te breken.
En AZ doet het goed om meteen een contract voor 4 seizoenen te geven zodat je er zeker 2 seizoenen plezier van heb.

Hij is toch al doorgebroken? Of is AZ pas betaald voetbal?
 

leo1949

Well-known member
Het kan een mooie opstap zijn voor hem om door te breken in het buitenland.
In ieder geval is het een binnenlandse stap omhoog die lonkt voor Weghorst
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Aha, dan hoop ik dan vd Brom peper zat heeft. In potentie is hij net zo goed als Gudelj, dus hij zou makkelijk kunnen slagen bij jullie.
 

Pascallovic

Well-known member
Aha, dan hoop ik dan vd Brom peper zat heeft. In potentie is hij net zo goed als Gudelj, dus hij zou makkelijk kunnen slagen bij jullie.
Vond Gudelj een veel hoger niveau bij NAC halen dan Seuntjes. Ik verwacht wel dat ie het red bij AZ, maar denk wel dat het zijn plafond is.
 

SanMark.

Well-known member
AZ versterkte zich al met Rens van Eijden en Mats Seuntjens, maar daar blijft het niet bij.
De club is ook voornemens Wout Weghorst binnen te halen en heeft inmiddels permissie gekregen van Heracles Almelo om met hem te praten.

213897.jpg


Mooi de opvolger voor Jansen is binnen. Dan kan hij voor 2.5 miljoen naar Ajax.
 

zwammy

Well-known member
Vond Gudelj een veel hoger niveau bij NAC halen dan Seuntjes. Ik verwacht wel dat ie het red bij AZ, maar denk wel dat het zijn plafond is.

Dat zeker, Maar Seuntjes kan wel het niveau van Gudelj bij NAC halen. Ben het wel met je eens dat hij niet hoger dan niveau AZ komt.
 
Bovenaan