De interesse is niet uitgelekt in ieder geval, want ik heb ook nergens geruchten over deze transfer gehoord.AZ mondeling akkoord met Seuntjes: http://www.az.nl/nieuws/az-mondeling-akkoord-met-seuntjens/1?catid=
Waar deze transfer vandaan kwam? Ik weet het niet. Feit is wel dat ik niet dicht op mijn clubje zit.
Als hij zin heeft wel.
Janssen tekende ook voor 4 jaar, en ik moet nog maar zien of die komend jaar nog blijft. Maar nu had natuurlijk ook niemand verwacht dat hij zo snel zou doorbreken.En AZ doet het goed om meteen een contract voor 4 seizoenen te geven zodat je er zeker 2 seizoenen plezier van heb.
Ik denk dat hij er wel zin in heeft want bij AZ heeft hij de kans om door te breken.
En AZ doet het goed om meteen een contract voor 4 seizoenen te geven zodat je er zeker 2 seizoenen plezier van heb.
Vond Gudelj een veel hoger niveau bij NAC halen dan Seuntjes. Ik verwacht wel dat ie het red bij AZ, maar denk wel dat het zijn plafond is.Aha, dan hoop ik dan vd Brom peper zat heeft. In potentie is hij net zo goed als Gudelj, dus hij zou makkelijk kunnen slagen bij jullie.
AZ versterkte zich al met Rens van Eijden en Mats Seuntjens, maar daar blijft het niet bij.
De club is ook voornemens Wout Weghorst binnen te halen en heeft inmiddels permissie gekregen van Heracles Almelo om met hem te praten.
Vond Gudelj een veel hoger niveau bij NAC halen dan Seuntjes. Ik verwacht wel dat ie het red bij AZ, maar denk wel dat het zijn plafond is.