Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Bonehead

Well-known member
Hahaha die Wegworst. De laatste keer dat we 1.5 miljoen kregen voor zo'n waardeloze spits ging die club drie jaar later bijna ten onder aan hun list en bedrog en waren ze failliet verklaard. Bereid je voor op het ergste.
 

leo1949

Well-known member
Faillissement zal wel meevallen want AZ kast nu
free-vector-staatsloterij-20-miljoen_077235_staatsloterij-20-miljoen.png
 

Abubakari

Well-known member
Haha, geweldig dit, DVK weet alles beter en heeft overal commentaar op op zijn best. :duim:

Domme AZ, met hun "wij willen 20 miljoen", of niet jongens?
DVK een 1 op het onderdeel onderhandelen.
AZ vindt 18 miljoen momenteel te weinig voor Janssen:eek:mg:
Haha wat een hoogmoed zeg. 18 miljoen is toch gewoon in de auto zetten en brengen.
Az heeft gewoon groot gelijk, die Engelse clubs zwemmen in het geld, betalen lachend 40 miljoen voor hun miskopen.
Dan kun je toch nog altijd onderhandelen? Je krijgt een bod van rond de 18 miljoen en dan ga je niet eens praten?
Mooi toch, beetje blufpoker spelen, je hebt goeie kaarten in handen, dus waarom niet? Ze komen heus wel terug en anders niet, komt er wel weer een andere club langs.
Maar AZ hoeft helemaal niet te onderhandelen want AZ heeft nog een contract met hem dat nog 3 jaar loopt.
Wat een idioten.
Terecht, hij is minstens 20 miljoen waard.

Wie is hier nu de idioot? :D
 

Abubakari

Well-known member
Ik verkoop mijn spelers niet voor een spotprijsje.

Nee, het is je Ajax reflex die ik idioot vindt. (Hier, in het Fra-Dui topic, ik zeg iets, jij haalt Ajax er bij).

En volgens mij verkoopt Ajax zijn spelers vaak ook niet voor een spotprijsje, maar goed, dat is een andere discussie en hier bovendien off topic.
 

Forza AZ

Well-known member
Hahaha die Wegworst. De laatste keer dat we 1.5 miljoen kregen voor zo'n waardeloze spits ging die club drie jaar later bijna ten onder aan hun list en bedrog en waren ze failliet verklaard. Bereid je voor op het ergste.

In z'n eerste wedstrijd (tegen Volendam) 4x gescoord. Ik vond 'm goed spelen, dus (voorlopig) allesbehalve een waardeloze spits.
 

Abubakari

Well-known member
Eerst toch voor 17 naar Ajax :D Of zijn dat alleen de Heerenveeners?

Jij hebt ze vast paraat, alle Heerenveen spelers die voor 17 miljoen naar Ajax zijn gegaan.

Alle spelers waar Liverpool meer dan 17 miljoen voor heeft betaald en die geflopt zijn gaat je dan weer niet lukken zeker?
 

leo1949

Well-known member
Ajax heeft zijn lesje wel geleerd met spelers van AZ kopen.
Want Ajax is een echte kampioenen killer.
Vincent gefeliciteerd dat je deze stap overgeslagen hebt. :duim:
 

Batigoal

Well-known member
AZ haalt toch nog een extra spits na het vertrek van Vincent Janssen. En wel eentje met een hele mooie naam: de Nigeriaan Fred Friday moet de goals gaan maken in Alkmaar. Hij speelde vorig seizoen voor Lillestrom in Noorwegen.
 
Bovenaan