Hellendoorn natuurlijk de grote favoriet in deze competitie samen met SDC’12. Avanti heeft een jasje uitgedaan door het vertrek van meerdere bepalende spelers. Losser is in de breedte sterk denk ik dus die gaan ook lang meedoen.Hellendoorn, Helios, Losser: heel wat meer favorieten in jullie afdeling lijkt me zo.
Bestaat nog gewoon van de tweede tm de vijfde klasse.RIP zaterdag- en zondagvoetbal
Bestaat nog gewoon van de tweede tm de vijfde klasse.
Leuk om te lezen dat het de uitwerking heeft die velen hier hoopten/verwachtten. In Oost zijn zondag 2e en 3e klasses aardig gedevalueerd. Daar klagen sommige clubs al en wordt de roep om over te stappen naar zaterdag steeds groter.Om maar even aan te geven hoe positief het weekendvoetbal is. Aanstaande zaterdag is de Westlandse derby tussen FC 's-Gravenzande en Westlandia, twee buurdorpen tegen elkaar. Ondanks dat beide ploegen al lange tijd de 2 grootste clubs in de streek zijn, hebben ze buiten lokale bekertoernooitjes nog nooit een officiële wedstrijd tegen elkaar gespeeld. Er wordt al weken over deze wedstrijd gesproken. Lokale media heeft er nu dagelijks een nieuw artikel over in de voorbeschouwing. Mensen die ik ken bij FC 's-Gravenzande zeggen dat de belangstelling voor kaarten, sponsoring voor dit duel en dergelijke werkelijk enorm is, meer dan ze ooit voor een competitiewedstrijd (kampioenswedstrijden e.d. daargelaten) gehad hebben.
Maar niemand wil het weekendvoetbal...
Bij welke clubs dan? Kan me niet voorstellen dat Bon Boys of RSC gaat overstappen. En die derde klasse A is niet zoveel mis mee toch?Leuk om te lezen dat het de uitwerking heeft die velen hier hoopten/verwachtten. In Oost zijn zondag 2e en 3e klasses aardig gedevalueerd. Daar klagen sommige clubs al en wordt de roep om over te stappen naar zaterdag steeds groter.