JMD
Well-known member
Pagina 23 onderaan vermeldt dat het voornemen is dat er geen 2e standaardteam van een vereniging in de 2e/3e/4e div & 1e klasse mag zijn. Dat is natuurlijk een aanloop naar het uiteindelijk totaal afschaffen daarvan. Mooi.
Precies, dat zeg ik ook. Is gewoon een aanloop tot het compleet afschaffen van die 2 standaardteams.Gewoon een regel instellen dat iedere club maximaal 1 team in de pyramide mag hebben, inclusief de BVO's. Dus weg met 2 standaardteams en beloftenteams.
Dit is inmiddels post nummer 673Denk je nou echt dat als je 3x hetzelfde post dat je dan gelijk gaat krijgen.
674....Ik denk ook, dat de zondagmannetjes van de KNVB het slinks erdoor drukken, ondanks dat meerdere keren is bewezen, dat clubs en spelers het niet willen.
Onzin. Er zijn nog vele RK en prot. chr. kerken, scholen, verenigingen, instituties enz. in Nederland .
Maar dat heb ik je ook al 1000x gezegd .
Driedubbele onzin. Het zondagvoetbal heeft het zaterdagvoetbal nodig om de kop boven water te houden.
De zondagmannetjes hebben de macht bij de KNVB. Maar zelfs zij snappen, dat er sowieso geen weekendvoetbal komt als je zaterdagclubs dwingt op zondag te voetballen.
Zelfs een hardliner als Fregge schijnt dat intussen te snappen.
Hoewel zij op zich ook wel wat graag van dat convenant af willen.
Overigens blijven de voorstellen van de KNVB waardeloos en onaanvaardbaar zeker voor meerdere zaterdagclubs, maar dat heb ik al eens eerder uitgelegd.
Kort samengevat.Maar dat heb ik ook al 1000x gezegd.
maar dat heb ik al eens eerder uitgelegd.
In het normale leven, zeg maar buiten dit forum: hoe hou jij je dan staande? Want als jij in relaties (liefde, familie, collega’s etc) je zo gedraagt als hier dan zul je het best zwaar hebben. Ga eens met de tijd mee, verdiep je eens echt in de ander en blijf niet zo vastzitten in de ingesleten patronen. Probeer het eens: het leven wordt er vast leuker van !Ik denk ook, dat de zondagmannetjes van de KNVB het slinks erdoor drukken, ondanks dat meerdere keren is bewezen, dat clubs en spelers het niet willen.
Onzin. Er zijn nog vele RK en prot. chr. kerken, scholen, verenigingen, instituties enz. in Nederland .
Maar dat heb ik je ook al 1000x gezegd .
Driedubbele onzin. Het zondagvoetbal heeft het zaterdagvoetbal nodig om de kop boven water te houden.
De zondagmannetjes hebben de macht bij de KNVB. Maar zelfs zij snappen, dat er sowieso geen weekendvoetbal komt als je zaterdagclubs dwingt op zondag te voetballen.
Zelfs een hardliner als Fregge schijnt dat intussen te snappen.
Hoewel zij op zich ook wel wat graag van dat convenant af willen.
Overigens blijven de voorstellen van de KNVB waardeloos en onaanvaardbaar zeker voor meerdere zaterdagclubs, maar dat heb ik al eens eerder uitgelegd.
Iedereen heeft inmiddels ook al talloze malen inhoudelijke reacties gegeven, het houdt een keertje op (hoewel…).Allemaal de verwachte niet-inhoudelijke reacties van steeds dezelfde personen.
Om op de laatste in te gaan.
Ik houd me prima staande en mijn verhaal vindt veel bijval .
En dat verbaast me ook niks, dat bleek oa ook al uit de mislukte weekendvoetbal-pogingen van Jonkers en HSC'21 en uit diverse enquêtes ( bv BAV en KNVB himself ) .
Pagina 23 onderaan vermeldt dat het voornemen is dat er geen 2e standaardteam van een vereniging in de 2e/3e/4e div & 1e klasse mag zijn. Dat is natuurlijk een aanloop naar het uiteindelijk totaal afschaffen daarvan. Mooi.
Dat kan hij niet. Zie ook zijn reactie op jouw post...In het normale leven, zeg maar buiten dit forum: hoe hou jij je dan staande? Want als jij in relaties (liefde, familie, collega’s etc) je zo gedraagt als hier dan zul je het best zwaar hebben. Ga eens met de tijd mee, verdiep je eens echt in de ander en blijf niet zo vastzitten in de ingesleten patronen. Probeer het eens: het leven wordt er vast leuker van !
De beperking wordt toegevoegd dat niet op één van de niveaus waarop gemengd wordt ingedeeld (dus: 2e ,3e , 4e divisie óf 1e klasse) een tweede standaardteam van dezelfde vereniging kan uitkomen
Ah dus als een zondag naar zaterdag overstapt is het toekomen aan de wensen van de leden, maar als een zondagclub een zaterdagteam toevoegt is het: "Foei!"Misschien moet je betreffende clubs eens vragen waarom ze zo graag een standaardteam in de zaterdagcompetitie willen hebben.
Okay, ik vroeg met het af. Je roept zoveel misbaar over je af hier dat ik me kon voorstellen dat dit in het dagelijks leven misschien niet anders zou zijn, maar gelukkig voor jou is dat blijkbaar niet het geval.Allemaal de verwachte niet-inhoudelijke reacties van steeds dezelfde personen.
Om op de laatste in te gaan.
Ik houd me prima staande en mijn verhaal vindt veel bijval .
En dat verbaast me ook niks, dat bleek oa ook al uit de mislukte weekendvoetbal-pogingen van Jonkers en HSC'21 en uit diverse enquêtes ( bv BAV en KNVB himself ) .
Weet jij waarom ze om 18:00 spelen dan?Verander de 15.30 uur op za in de normalere tijd van 14.30 uur en verander de zaterdagavondtijd van 18.00 uur in 15.00 uur ofzo.
Klopt. Net zoals dat er nog steeds mensen zijn die willen uitleggen dat abortus en euthanasie niet mag en dat de vrouwen alleen maar achter het aanrecht horen.ad1 : Het valt allemaal best wel uit te leggen.