Waarom niet?Dat moeten ze zelf weten. Bij ons zal er dan denk ik niet gespeeld worden
Dat heeft NO wel, die heeft er zelfs behang van laten drukken.Maar als iemand inmiddels een compleet overzicht heeft van de overstappende clubs houd ik me aanbevolen.
Niet van die Maat_FC waar je in het draadje stond?Goed om te zien dat alle grijsgedraaide platen nog altijd prima werken.
Maar als iemand inmiddels een compleet overzicht heeft van de overstappende clubs houd ik me aanbevolen.
Mooi he, zo’n open mind bij de zondagclubs. Hadden veel zaterdagclubs dat ook maar.Ik vind het opvallend hoeveel "oude " clubs, (bijna) eeuwelingen, overstappen naar het zaterdagvoetbal.
Niet alleen in West, ook in Noord en in Oost ( Tubantia, Achilles '12) is dat het geval.
Kennelijk zitten in dat geval de tradities daar niet in de weg.
Dat dus vooral.Spelers die liever op zaterdag voetballen
Het gaat er toch gewoon om hoeveel eersteklassers er beschikbaar zijn per speeldag? Dat heeft straks toch niks meer met de districten te maken?De KNVB kan het jegens district Zuid II niet verantwoorden om een 6e zaterdag 1e klasse in te voeren.
In dit tempo zijn er komend seizoen in West II waarschijnlijk 2 Eerste Klassen nodig op zaterdagDe aantallen zullen bepalend zijn. De grootte van de poules staat niet vast, wel zijn er onder- en bovengrenzen.
De huidige eerste klassen vallen nog steeds onder een district, hoewel niet altijd alle teams uit dat district komen.
Als er op zaterdag een 6e eerste klasse bij komt zou de organisatie in die zin best bij Zuid 2 kunnen komen te liggen.
Doorstroomkansen vanuit Zuid2 zijn al decennia kleiner omdat er maar 1 eerste klasse is.Het gaat er toch gewoon om hoeveel eersteklassers er beschikbaar zijn per speeldag? Dat heeft straks toch niks meer met de districten te maken?
Zo strak zijn die grenzen toch allang niet meer? Als de clubs uit Zuid II zoveel sterker zouden zijn hadden die 1C al wel 'overgenomen'.Doorstroomkansen vanuit Zuid2 zijn al decennia kleiner omdat er maar 1 eerste klasse is.