Is het dan ook zo dat steeds meer mensen de splitsing willen behouden?Het is hetzelfde als met de zwarte piet discussie. De minderheid is tegen maar die overschreeuwd de rest.
Je zou No kunnen zien als Sylvana Simons of een Akwasi.
Er is een verschil tussen of men dat het beste tijdstip vindt en of men gewoonweg niet op een ander tijdstip wil voetballen.Je zou het de clubs moeten vragen die de aanvangstijd het liefst hebben op 14.30 a 15.00 uur.
In de zaterdagcompetities is dat trouwens ook in 99% van de gevallen de aanvangstijd, ondanks dat men daarvan ook enigszins mag afwijken.
Kennelijk vindt men dat, om welke redenen dan ook, het beste.
Dus zondag om 14.30 / 15.00 uur is voor 99% van de clubs geen probleem?Ken je die SM en zijn vaak onbehouwen manier van reageren nog niet ?
Uit enkele onderzoeken bleek dat dat de voorkeurstijd is.
Overigens , zoals ik al zei, speelt 99% om 14.30 a 15.00 uur. Lijkt me ook wel iets te zeggen.
Omdat ik weet dat heel veel mensen tegen de Tweede Divisie aankeken maar inmiddels vinden dat het misschien wel de leukste competitie is waar ze nu in zitten?Voor wat jij zo zeker zegt te weten heb ik geen enkele aanwijzing.
#1.479 #1.481 (Sorry SanMark.)Ik vraag jou niks.
Ik ben benieuwd naar Arjens mening hierover . Die ken ik niet.
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt maar misschien kun je mij dat eens uitleggen? Het verschil tussen Voetballen op Zaterdag en Zaterdagvoetbal?Het blijft toch fascinerend hoe je het verschil tussen voetballen op zaterdag en zaterdagvoetbal keer op keer weigert te zien.
HOE KUN JE ZATERDAGCLUBS GAAN VERPLICHTEN OM OP ZONDAG TE VOETBALLEN DAN?Ben zelf overigens voorstander van weekendvoetbal waarbij de thuisspelende vereniging de wedstrijddag bepaalt. Zowel bij jeugd als senioren.
Niet dat ik uit Limburg kom, maar dat denken wij van mensen die bij Staphorst gaan kijken.Daar lopen ze nog wat achter op de rest van Nederland.
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWENHOE KUN JE ZATERDAGCLUBS GAAN VERPLICHTEN OM OP ZONDAG TE VOETBALLEN DAN?
Het probleem zit in de benamingen. Er is een stroming die niet op zondag wil voetballen uit geloofsovertuiging. Om praktische redenen noemen we dat de zaterdagvoetballers. De andere stroming, die geen voorkeur voor een speeldag heeft maar vanuit praktisch oogpunt in de oertijd van het voetbal haar duels meestal op zondag speelde noemen we om praktische redenen zondagvoetbal.Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt maar misschien kun je mij dat eens uitleggen? Het verschil tussen Voetballen op Zaterdag en Zaterdagvoetbal?
Ben zelf overigens voorstander van weekendvoetbal waarbij de thuisspelende vereniging de wedstrijddag bepaalt. Zowel bij jeugd als senioren.
Vorig seizoen hebben ze het geprobeerd; 3 inschrijving en een stille dood gestorven.Niet dat ik uit Limburg kom, maar dat denken wij van mensen die bij Staphorst gaan kijken.
Dit is helemaal niet zo. De enige die dit constant herhaalt ben jij. Ik vermoed langzaam aan meer een gevalletje Waar het hart van volstroomtSteeds meer zie ik hier in dvk het waandenkbeeld, dat zaterdagclubs maar verplicht op zondag moeten voetballen