Nee dat ben ik absoluut niet met je eens. Dat is een kwestie van vraag en aanbod en wanneer dat bij de Nederlandse vereniging niet ten kosten gaat van de aandacht voor de breedtesport ook helemaal geen ramp.broodvoetballers kunnen we missen als kiespijn in het amateurvoetbal.
Wellicht onderschat je de nabijheid van het Belgische voetbal en de clubs rond Aken. Daar kun je als voetballer nog best een leuke cent verdienen. Stel je woont in Sittard en je moet met Meerssen in de 3e divisie spelen met haast alle tegenstanders op meer dan een uur rijden of je gaat bij Termien (Genk) of Tongeren spelen waar je meer betaald krijgt, en alle tegenstanders binnen een uur rijden zijn.