Het zijn er 121 want de 116 is slechts een gedeeltelijke uitsplitsing.116 of 121 ( net welk staatje je neemt) standaard zondagteams verdwenen uit de zondagcompetities.
Waar er eerder veel meer zondag- dan zaterdagteams waren, zal dat onderhand wel zo'n beetje zijn ingelopen.
Sterker nog, er zijn komend seizoen 11 meer standaardteams op zaterdag dan op zondag.116 of 121 ( net welk staatje je neemt) standaard zondagteams verdwenen uit de zondagcompetities.
Waar er eerder veel meer zondag- dan zaterdagteams waren, zal dat onderhand wel zo'n beetje zijn ingelopen.
Hoezo is die toevoeging onzinnig?NB: En zo blijkt eens temeer, dat de toevoeging "is voorbij" van dit topic onzinnig is.
Maar je weet dat zondagploegen niet zo stug zijn om ook echt vast te houden aan de zondag om te voetballen? In onderling overleg kan er wel veel hoor.En zoals ik eerder al zei zijn lang niet alle zaterdagverenigingen die ooit een reserveteam in een kelder- zondagcompetitie hadden het ermee eens, dat ze bij uitwedstrijden op zondag moeten spelen.
Dat vindt jij en vast en zeker meer mensen. Echter: de thuisspelende vereniging mag toch zeker zelf bepalen hoe zij het wedstrijdprogramma in elkaar steekt? Er zijn ook senioren-teams die op zaterdag om 11:00 uur aftrappen: vind ik ook waanzin maar mij hoor je er verder niet over. Thuisspelende club bepaalt en daarmee bastade idiote aanvangstijden
Ook standaardteams?Dat vindt jij en vast en zeker meer mensen. Echter: de thuisspelende vereniging mag toch zeker zelf bepalen hoe zij het wedstrijdprogramma in elkaar steekt? Er zijn ook senioren-teams die op zaterdag om 11:00 uur aftrappen: vind ik ook waanzin maar mij hoor je er verder niet over. Thuisspelende club bepaalt en daarmee basta
Hmm oke. In de lagere senioren is 11.00 namelijk doodgewoon. 10.00 uur ook overigens, sommigen beginnen zelfs om 09.30.Nee, dat is niet toegestaan.
Is toch altijd zo geweest? Ik heb vaak zat met Groene Ster 5 op zondag om half 10 gespeeld, omdat Roda toen nog Eredivisie speelde en om 12:30 oid thuis speelde.Hmm oke. In de lagere senioren is 11.00 namelijk doodgewoon. 10.00 uur ook overigens, sommigen beginnen zelfs om 09.30.