Weekendvoetbal

Fregge

Well-known member
Lekker bléren langs de zijlijn. Jullie voelen je senang?

Geen enkele oplossing bieden behalve de boodschapper belachelijk maken. Stoer!

Ik kots op jullie. Met heel mijn hart.

Ik zal dezelfde meelevendheid als jullie: De middelvinger.

En ik zal het niet nalaten om totaal geen onbegrip voor jullie problemen te hebben omdat mij niet raakt. Ik fax terug.
Hoe gaat het nu echt met je?

Baggio

Active member
Lekker bléren langs de zijlijn. Jullie voelen je senang?

Geen enkele oplossing bieden behalve de boodschapper belachelijk maken. Stoer!

Ik kots op jullie. Met heel mijn hart.

Ik zal dezelfde meelevendheid als jullie: De middelvinger.

En ik zal het niet nalaten om totaal geen onbegrip voor jullie problemen te hebben omdat mij niet raakt. Ik fax terug.
Volgens mij zijn er meerdere personen geweest die heel beleefd en onderbouwd aangeven wat het betekent om op zaterdag te spelen op ‘late’ tijdstippen. En dan kom jij met zo’n reactie. FF dimmen vriend

Bonehead

Well-known member
Ik wil graag mijn excuses bieden voor mijn berichten van vorige week. Dit was hoogstens ongepast en ik schaam mij hiervoor. De berichten zijn terecht door de crew verwijderd. Dit geldt niet voor het bericht dat op mijn persoon is gericht. Ik vind daar wat van. Maar gelukkig hoef ik niet verder te leven door dit wél te accorderen. Uiteraard kies ik er zelf voor om niet op dit uitschot te reageren. Waarvan akte.

Baggio

Active member
Ik wil graag mijn excuses bieden voor mijn berichten van vorige week. Dit was hoogstens ongepast en ik schaam mij hiervoor. De berichten zijn terecht door de crew verwijderd. Dit geldt niet voor het bericht dat op mijn persoon is gericht. Ik vind daar wat van. Maar gelukkig hoef ik niet verder te leven door dit wél te accorderen. Uiteraard kies ik er zelf voor om niet op dit uitschot te reageren. Waarvan akte.
dan toch nog even reactie mijnerzijds: andere mensen hier voor uitschot uitmaken is gewoon niet zo netjes. Hou het gewoon bij de inhoud is mijn advies en dan hoef je ook geen excuses te maken en hoeven berichten ook niet verwijderd te worden.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bedankt voor je reactie. Wel een vriendelijk verzoek om persoonlijke aanvallen te rapporteren. Dat staan we niet zodanig toe, onafhankelijk van wie het komt. Posts hier zijn zo snel gegaan dat ik ook ongetwijfeld wat gemist zal hebben.

JMD

Well-known member
Een deel ervan heeft al bij de KNVB tegen bovenstaande regeling geageerd en heeft ook aangegeven nooit met selectie elftallen op zondag te zullen gaan voetballen.
Niet op komen dagen is 3-0 reglementair verlies volgens mij.... Moet je eens zien hoe snel die clubs wel op zondag komen spelen als ze een paar keer reglementair verliezen.
Geen idee hoe het bij voetbal zit, maar bij volleybal mag je 2x niet op komen dagen (dan verlies je het duel natuurlijk wel steeds, plus boete) maar een 3e keer niet op komen dagen is uit de competitie worden genomen en een jaar later het maar een niveau lager proberen. Als dat bij de voetbal ook zo is, dan gaat het snel...

De échte Christelijke clubs hebben wat mij betreft alle recht om niet op zondag te spelen, voor de overige clubs: jammer... Het is 2022... En ja, dan speel je een keer op zondag (of vrijdagavond) ipv zaterdag. Heb je een keer een zaterdag vrij ipv zondag. Bij alle andere sporten is dat doodnormaal (daar wordt behalve op het hoogste (en soms ook eennahoogste) niveau op alle dagen van de week gespeeld). Er van uitgaande dat je als zaterdagclub in een 18 competitie zit, speel je sowieso 17 duels (je thuisduels) op zaterdag, gaan we dan uit van de helft zaterdagclubs, helft zondagclubs (wat regionaal nog wel flink kan verschillen natuurlijk), dan zit je al op 25 duels die je sowieso op zaterdag speelt. De laatste 2 speelrondes zijn sowieso op zaterdag (want tegelijk), dat is al 26 (want 1 van die 2 is al geteld bij een thuisduel). Hou je 8 duels over. Dan zullen er best wel wat clubs te vinden zijn die in onderling overleg op zaterdag (18.00 ofzo) willen spelen, hou je een duel of 4 over... Dus dan speel je 4x per seizoen op zondag ipv op zaterdag, terwijl de reden dat je niet op zondag wil spelen niet een religieuze is...
En verder moeten (maar dat is bekend, Van der Zee is immers een zondaghater) de zondagclubs weer meer water bij de wijn doen, want de slotduels zijn al op zaterdag, plus dat de Christelijke clubs het recht hebben om op zaterdag te spelen, laten dat er 4 per divisie zijn (en dat is dan (in de topamateurcompetities nog laag ingeschat), dan speel je al minstens 10x per seizoen op zaterdag ipv zondag...

JMD

Well-known member
Het moet voor jou een kleine moeite zijn na te gaan welke zaterdagclubs uit de huidige eerste klassen, vierde en derde divisies niet aan een van die 2 voorwaarden voldoen.
Ja, dat lijstje is idd makkelijk te vinden, dat zal dewaan ook kunnen. Maar jij had het over een aantal clubs van dat lijstje dat bij de KNVB heeft 'geklaagd'... Daar vroeg dewaan naar... Dus moet jij met die clubs komen, jij geeft immers aan dat die clubs er zijn.

Van een ingewijde en betrokkene weet ik dat in ieder geval een aantal clubs hierover bij de KNVB heeft geageerd.
Daar moet je het mee doen.
Ik noem in dezen geen namen.
Zoals gezegd, wordt vervolgd.
Conclusie, FC Grote Duim...

Je vecht inmiddels echt tegen windmolens NO, de samenvoeging gaat er komen.

Jef400

Well-known member
Net zoals wij onze redenen hebben je beweringen in twijfel te trekken. Kijk ik vind veel prima hoor. Ik respecteer ieders mening, ook de jouwe. Maar kom of met concrete voorbeelden of zeg gewoon dat je het er niet mee eens bent. Dit soort halve berichten voeden enkel maar speculaties en mensen die zich persoonlijk tegen je gaan keren.

Fregge

Well-known member
Ze kunnen het zichzelf zo gemakkelijk maken door 3 simpele vragen te stellen aan het begin van ieder seizoen:

Wat is je voorkeursdag en voorkeurstijdstip?
Als zaterdag je voorkeursdag is: Bereid om op zondag te voetbal?
Als zondag je voorkeursdag is: Een club zaterdag en nee beantwoord, wat is je aanvangstijdstip op zaterdag?

JMD

Well-known member
FC Lisse straks verplicht op zondag tegen AFC en De Treffers..
Want waarom zou dat bedenksel niet gaan gelden voor de tweede divisie?
Zullen ze daar bij Lisse blij mee zijn.
Nou woon ik letterlijk naast Lisse (Hillegom) en ik heb nog weinig weerstand gehoord van hen inzake wat je benoemt. Lisse heeft jarenlang ook een zondagtak gehad, de fusieclub is immers een fusie van een zaterdag- en zondagvereniging.

JMD

Well-known member
Conclusie: er zijn dus geen clubs van het beroemde lijstje die gaan weigeren op zondag te voetballen...

Bovenaan