Het komt van Patat frites. Patat betekent aardappelen en frites betekent gefrituurd. Alleen je kan best veel met patat. Dus het is logischer om het friet te noemen. Je zegt toch ook net steeds kip als je het hebt over een kippenei?
Zelfs tegen Eef?Ik wel. Ik zeg tegen alles en iedereen kip.
Volgens Maarten is het 'friet'.
Hij komt uit Arnhem eo.In Antwerpen ja.
Inderdaad; waar is NO?Ontopic maar weer.
Waarschijnlijk rijdt hij alle zaterdag kantines af met de vraag wat nu de absolute waarheid is: friet of patat.Inderdaad; waar is NO?
Dan komt ie langs veel gesloten deurenWaarschijnlijk rijdt hij alle zaterdag kantines af met de vraag wat nu de absolute waarheid is: friet of patat.
Tijdens deze zware tijden hebben ze altijd nog een achterdeurtje waar je zo via de keuken de kantine in kunt lopen.Dan komt ie langs veel gesloten deuren
Waar haal je dit vandaan? Nog steeds de agenda?
Wij zouden ook meer kilometers maken. Net als Gemert. Maar voor de Derde Divisie zondag liggen wij best centraalHij heeft er in ieder geval lang naar moeten zoeken.
Maar als het enkel negatief is voor Achilles Veen, een club in het midden van het land die in drie van de 4 Vierde Divisies terecht kan komen lijkt het me een uitstekend voorstel om zo snel mogelijk regionaal in te delen.
Ach gossie, kom je weer stemming zoeken...Catastrofale plannen van de zondagmannetjes van de KNVB om het zaterdagvoetbal een kopje kleiner te maken.
Speeldagen en aanvangstijden Wedstrijden in de divisies mannen worden als volgt ingepland:
- Zaterdag thuis tegen zaterdag/zondag: zaterdag 15:30 uur.
- Zondag thuis tegen zondag: zondag 14:30 uur.
- Zondag thuis tegen zaterdag: zondag 14:30 uur.
- Zondag thuis tegen zaterdag (onderdeel convenant): zaterdag 18.00 uur
Voorgestelde indeling ( obv huidige hoofdklassers) :
Vierde Divisie A
Je zal maar bv Achilles Veen zijn en niet het convenant hebben ondertekend.
- Achilles’29
- Achilles Veen
- AWC
- AZSV
- DUNO D.
- EHC
- Juliana’31
- Longa’30
- Meerssen
- Minor
- Nuenen
- OJC Rosmalen
- Orion
- RKZVC
- Silvolde
- UDI’19
Bijna alle uitwedstrijden op zondag om 14.30 uur.
Wel het convenant ondertekend wordt het zaterdagavond om 18.00 uur. Wouw.
En het aantal af te leggen kilometers neemt nota bene met ongeveer 400 toe.
En thuis wordt het 15.30 uur. Ook een tijdstip waar geen enkele zaterdagvereniging vrijwillig voor kiest.