Ja. Schijnt dat vd Zee elke ochtend opstaat: "Hoe kan ik vandaag 1/3 van de clubs van m'n leden dwars gaan liggen en kapot maken"En dat was het doel van de zondagvrienden van de KNVB
Zou het dan toch mogelijk kunnen zijn dat het aan jou zou kunnen ligge..... oh nee wacht, dat kan natuurlijk niet.Net als De Waan heb ook ik tot dusverre nauwelijks een afkeurende reactie gehoord. Dat verbaast me wel wat.
Zoiets heet voortschrijdend inzicht...Ik las ook, dat de belangenvereniging van de derde divisieclubs CVTD voor is ondanks dat een soortgelijk plan van HSC'21/ Waning nog door diezelfde clubs verworpen was, dat de belangenvereniging van de hoofdklassers, de COH, voor is, ondanks dat nog maar kortgeleden een soortgelijk plan van Jonkers van MSC door diezelfde hoofdklassers werd verworpen, dat de BAV voor is, ondanks dat uit hun eigen onderzoeken ( en die van de KNVB) is gebleken dat een meerderheid van clubs en spelers tegen weekendvoetbal is.
Tja niet alles is dus een verbetering. Bovenstaande voorbeelden versterkt je verhaal niet echt.Zoiets heet voortschrijdend inzicht...
Net zoals we vrouwen niet meer achter het aanrecht willen en zwarten niet meer achter in de bus zetten... Je komt er op een gegeven moment achter dat bepaalde dingen anders moeten.
Maar iemand als @Joost heeft vast wel ergens een lijst met de indelingen als alles bij elkaar schuift. Of niet natuurlijkDat wordt in de ledenvergadering duidelijk
Ga je weer lekker jong? De n bij voorbeelden maakt je post ernstig racistisch...Tja niet alles is dus een verbetering. Bovenstaande voorbeelden versterkt je verhaal niet echt.
Dat is wel een aardig idee, de clubs herverdelen op basis van de standen van vorig jaar.Maar iemand als @Joost heeft vast wel ergens een lijst met de indelingen als alles bij elkaar schuift. Of niet natuurlijkIk heb het idee dat met name in Noord, Oost en West vast wel wat clubs pech hebben qua speeldag, maar of dat nou 15 of 50 zijn kan ik niet inschatten
Ik zal er in het vervolg een smiley bijzetten. Jankerd.Ga je weer lekker jong? De n bij voorbeelden maakt je post ernstig racistisch...
Ik denk dat de clubs bij jou in de buurt vooral in dezelfde competitie spelenMaar iemand als @Joost heeft vast wel ergens een lijst met de indelingen als alles bij elkaar schuift. Of niet natuurlijkIk heb het idee dat met name in Noord, Oost en West vast wel wat clubs pech hebben qua speeldag, maar of dat nou 15 of 50 zijn kan ik niet inschatten
Och, de smiley vergeten.Ik zal er in het vervolg een smiley bijzetten. Jankerd.
Ik zie nu dat wij verder moeten rijden als deze indeling door gaat.In de agenda van de ledenvergadering zit een door de KNVB voorgestelde nieuwe indeling.
Die komt grotendeels overeen met wat Jonkers en De Waan eerder publiceerden.
M.a.w neem het niet te serieusOch, de smiley vergeten.
In de agenda van de ledenvergadering zit een door de KNVB voorgestelde nieuwe indeling.
Die komt grotendeels overeen met wat Jonkers en De Waan eerder publiceerden.
@Unregistere had op een gegeven moment ook noord-ooster op de negeer staan. Ik sluit niks uit hoorZe lezen dus duidelijk mee hier.
Wat raar dan dat jouw bezwaren schijnbaar niet gelezen worden.