SanMark.
Well-known member
M.a.w neem het niet te serieusOch, de smiley vergeten.
M.a.w neem het niet te serieusOch, de smiley vergeten.
In de agenda van de ledenvergadering zit een door de KNVB voorgestelde nieuwe indeling.
Die komt grotendeels overeen met wat Jonkers en De Waan eerder publiceerden.
@Unregistere had op een gegeven moment ook noord-ooster op de negeer staan. Ik sluit niks uit hoorZe lezen dus duidelijk mee hier.
Wat raar dan dat jouw bezwaren schijnbaar niet gelezen worden.
Je hebt anders de laatste jaren verdomd weinig laten zien dat er veel te zeggen is voor vooruitgang. Kom dan ook niet met een slap excuus aan dat je er niet over wil praten wegens mijn opmerking…Over dat eerste zinnetje sec. had ik het met jou nog wel willen hebben. Daar valt veel over te zeggen.
Nooit meer nuchter! Nooit meer op het rechte pad! Ik wil maar 1 ding en dat is zat!Ik ben er steeds meer van overtuigd, dat jij nooit nuchter bent en dat je er als een narcist op kickt om op elke bijdrage van mij inhoudsloos te reageren.
En hoe zou dat laatste nou komen? We zijn inmiddels >2000 posts ver in dit topic en bijna elke post van jou bestaat uit de volgende dingen:Nog afgezien van of je bent geïnteresseerd in wat ik erover te zeggen, aangezien je zonder dat ik iets ergens over gezegd heb al weet wat ik gezegd heb.
Een racistische grap is ook racistisch.Ik zal er in het vervolg een smiley bijzetten. Jankerd.
Ah daar heb je de volgende jankerd, die vorige keer ook al liep te huilen.Een racistische grap is ook racistisch.
Dat zou het allermooist zijn imo...Dus we krijgen:
Eredivisie
Eerste Divisie
Tweede Divisie
Derde Divisie
Vierde Divisie
Vijfde Divisie
Zesde Divisie
Zevende Divisie
?
Dat jij dat niet ziet is idd allang duidelijk...Ach als je het niet erg vindt, blijf ik weekendvoetbal en de manier waarop dit uitgewerkt wordt een slechte zaak vinden en spreek ik niet van een verloren strijd.
Mwoah, ik zou denk ik een scheiding maken tussen (semi) profvoetbal en amateurvoetbal.Dat zou het allermooist zijn imo...
Een racistische grap is ook racistisch.
Nee, als ie zegt dat het lekker weer is niet, als hij een grap maakt dat het geen vooruitgang is dat zwarten niet meer achter in de bus hoeven te zitten wel.Niet alles wat een racist zegt is racistisch.