Weekendvoetbal

JMD

Well-known member
Vaak wordt dan genoemd, dat bij het za-zo mixen de reisafstanden wat korter worden.
Maar juist bij optie 3 , wanneer je gewoon de huidige competities in tweeën splitst , wordt de indeling al regionaler en is er nog minder reden om ook nog te mixen met ongewenste speeldagen en idiote speeltijden ( zaterdagavond ) tot gevolg.
Ehh, nee... Simpel wiskundig sommetje, als je meer ploegen hebt om uit te kiezen is de kans op een dichtsbijzijndere ploeg groter...

Natuurlijk hou je altijd grensgevallen, maar die heb je in elke indeling.
 

JMD

Well-known member
Verder zijn jouw ideeën over het bovenstaande genoegzaam bekend. Je hebt ze al heel vaak verteld.
Net als die van jou, en toch blijf jij elke keer de langspeelplaat opnieuw aanzetten en dan ben je verbaasd dat Fregge, Joost, ik enz daarop reageren en dan beschuldig je ons van het herhalen van elke keer hetzelfde...
 

JMD

Well-known member
Als je de huidige competities in tweeën splitst zoals de bedoeling is, wordt de gemiddelde reisafstand korter dan voorheen toen de competities niet gehalveerd waren.
Jep, en als je dan de zondaggroepen erbij voegt wordt de afstand nog kleiner. Simpelweg omdat je meer clubs hebt om uit te kiezen.
 

JMD

Well-known member
Ook hiermee val je weer voor de zoveelste keer in herhaling.
En jij dus ook... Echt, zie je nou echt niet dat jij het steeds bent die het riedeltje begint? Je wacht steeds een paar maanden, citeert dan 1 artikel en reageert met hetzelfde liedje, en dan ben je verbaasd dat wij niet van mening veranderd zijn, waarop je weer boos reageert, je 'cherrypickt' uit citaten van Joost, je beschuldigt mij van alles en nog wat, maar nee, het ligt echt aan 'de rest'.
 

Fregge

Well-known member
Ik vind complotdenkers altijd leuk om te lezen. Gelukkig is er altijd een overtreffende trap, en dat is in dit geval NO. Ik zie hem meer als vermaak tegenwoordig dan iemand waar je een discussie mee kunt voeren.
 

JMD

Well-known member
Ik vind complotdenkers altijd leuk om te lezen. Gelukkig is er altijd een overtreffende trap, en dat is in dit geval NO. Ik zie hem meer als vermaak tegenwoordig dan iemand waar je een discussie mee kunt voeren.
Hij amuseert inderdaad wel. Vooral het continue gezang van hem: 'iedereen is gek behalve ik'...
En hij heeft niet door dat met elke post hij precies bevestigt wat we over hem zeggen.
 

JMD

Well-known member
" Er komt de komende jaren geen samensmelting van het zaterdag- en zondagvoetbal. Dat heeft onderzoek, geïnitieerd door de KNVB, als uitkomst gegeven. Volgens de resultaten van het onderzoek is het ‘te vroeg’ voor grootschalige aanpassing van de voetbalpiramide. Dat meldt Tubantia. "'

Het wordt tijd dat de KNVB eens komt met de uitkomsten van dat onderzoek.
Misschien dat die uitspraak van JMD : '' Iedereen wil weekendvoetbal " ook eens in een ander daglicht komt.
En dat mensen als JMD eens verder moeten kijken dan alleen de eenzijdige tunnelvisie van dvk.
Goh, opnieuw leg je me woorden in de mond... Niet voor het eerst. Ik heb NERGENS gezegd dat iedereen weekendvoetbal wil. Maar goed, deze post zal je wel negeren, zoals je dat altijd doet als iets je niet uit komt.

Verder is het een gotspe dat uitgerekend jij over tunnelvisie durft te spreken...
 

Fregge

Well-known member
Het geneuzel van deze man neem ik niet serieus.
De man die zaterdagclubs verplicht op zondag wil laten voetballen.
Misschien moet je toch maar lezen wat iemand zegt. Een stilstaande klok heeft ook 2 keer per dag gelijk (al lijkt het bij jou vaak dat de wintertijd net ingaat).
 

Fregge

Well-known member
Zolang het zondagvoetbal ( en van der Zee en dvk minus een enkeling ) blijft lobbyen voor gemixt voetballen, omdat ze met lede ogen moeten aanzien, dat het zondagvoetbal steeds meer terrein verliest, ga ik niet rustig slapen.
En zal ik blijven aangeven welke nadelen dat gemixt voetballen heeft voor het zaterdagvoetbal.
Eigenlijk lobbyt het zondagvoetbal voor het afschaffen van zondagvoetbal en wil een mogelijkheid hebben om toch op zondag te voetballen.
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad ik ben een keer om minder geschorst, voor de rest is er alleen om veel meer geschorst.

Hoe noem jij dan iemand met autisme ?
 

Joost

Well-known member
Overigens zal men dan ook moeten regelen , dat het vormen van competities niet een te moeilijke klus wordt.
En men zal los moeten laten, dat in elke district op elke speeldag de opbouw vanaf de tweede klassen en hoger hetzelfde blijft.
Je ziet nu al, dat daardoor te grote verschillen in speelsterkte ontstaan.
De Waan heeft daar een tijd geleden een prima optie voor gegeven!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan