volgens Guus brand er wel licht in Brabant.
Terrecht wel!Maar volgens Fregge en anderen moeten de 3 zaterdagclubs uit Nijverdal en alle andere zaterdagclubs verplicht op zondag gaan voetballen
Terrecht wel!
Je haalt nu overigens dingen door elkaar voor je eigen gewin. Niet verrassend maar wel toonaangevend voor jou.
Zullen die even ziek zijn dat ze geen geduld meer hadden?.........
Overigens, de 2 voorzitters die destijds het mixen van hoofdklassen aanzwengelden, Keen van Achilles 1894 en Jonkers van MSC zijn met hun clubs ook overgestapt van zondag naar zaterdag.
Wie neemt Fregge nou serieus? noord-ooster, misschien?Maar volgens Fregge en anderen moeten de 3 zaterdagclubs uit Nijverdal en alle andere zaterdagclubs verplicht op zondag gaan voetballen
Overigens, de 2 voorzitters die destijds het mixen van hoofdklassen aanzwengelden, Keen van Achilles 1894 en Jonkers van MSC zijn met hun clubs ook overgestapt van zondag naar zaterdag.
Ik nietWie neemt Fregge nou serieus?
Ik niet
Verdomde zaterdagclubs ook hehet discussiëren met "bepaalde instanties" heeft misschien ook wel vertraging opgelopen
Jullie spelen derde klasse, geen derde divisie.
Valt mee hoor. Dat zijn maar enkelingen die daar over zeuren........
Bovendien zou dat leiden tot allemaal ongewenst gezeur over speeldagen en aanvangstijden, bijvoorbeeld diverse zaterdagavond wedstrijden.
.......
Tot nu toe heb ik er maar 4 mensen over gehoordValt mee hoor. Dat zijn maar enkelingen die daar over zeuren.
Overigens zie ik ook alleen maar bij Tubantia dat ze reppen over de mogelijkheid om bij optie 3 zaterdag- en zondagteams in 1 competitie te stoppen.
Andere media reppen alleen over het opdelen van bestaande competities in 2 halve competities.
Noord-Ooster leest alleen de zaterdagkrant.KNVB: Diverse scenario’s uitspelen competitie 2e, 3e Divisie en Hoofdklassen. - Amateurvoetbal Eindhoven
Jouw dagelijkse informatiebron van het Amateurvoetbal in de regio Eindhoven en de Kempen!amateurvoetbaleindhoven.nl