"Op zaterdag ben ik niet bereikbaar. Ik ben dan teams in de biblebelt aan het dwingen om op zondag te spelen"
Tuurlijk! Als zaterdag met zondag wil meeprofiteren moeten ze ook wel met alles meedoen heJa, en dan ook meteen alle wedstrijden he! Uit en thuis!
Ik denk dat het klopt. Heb het namelijk ook ergens gehoord.Een van horen zeggen gerucht.
Volgend jaar worden de hoofdklassen gemixt.
Onder welke voorwaarden geen flauw idee, maar dit was verteld bij Hoogeveen.
En toch ook wel eens op vrijdagavond mag ik hopen?Ene week alles op zaterdag, andere week alles op zondag las ik.
Dat gaat natuurlijk ooit een keer gebeuren, is het niet komend seizoen dan ergens dit decennium.Volgend jaar worden de hoofdklassen gemixt.
Gek, ik las juist alles op zondag.Ene week alles op zaterdag, andere week alles op zondag las ik.
Ik denk dat het klopt. Heb het namelijk ook ergens gehoord.
Ik denk dat het klopt. Heb het namelijk ook ergens gehoord.
Die hoorde het van TerbijheEchte bronnen willen we hebben. Voor 'van horen zeggen' hebben we Vermey!
Die hoorde het van Terbijhe
Maar wel gemixt ?Ze hebben het allemaal van horen zeggen. Ik ben er bij geweest en het wordt gewoon zaterdag om half drie. Geen restricties. Het zondagvoetbal is zo dood als een pier en gaat naar de noodslachting.
Maar wel gemixt ?