Weekendvoetbal

Mug

Member
Slecht verhaal van de voorzitter.Wanneer je met je eerste elftal met allemaal gehaalde spelers zo hoog wilt presteren, zul je met je tweede nooit aansluiting vinden. Het is een oud verhaal van Be Quick Groningen waar weinig respons op gekomen is. Volgens mij is een nieuwe kompetitie opzet, naar voorbeeld van de Beltona cup wel een goed alternatief.

de Kok

Member
Het verhaal van Be Quick is op zich helemaal niet zo verkeerd. Spelen op ieders uitdagende niveau. En wat heeft dat te maken met aangetrokken spelers. Het gaat vaak om grote clubs, die dat overigens in een redelijk aantal best zagen zitten.
Maar goed niet haalbaar dan is het alternatief dat door niet alleen Be Quick maar ook anderen is geprobeerd, het weghalen van de schoten tussen zaterdag en zondag binnen 1 vereniging.
Men is immers allemaal lid van dezelfde club.
En wat is het argument tegen? Competitie vervalsing? je kunt toch dezelfde regels hanteren die nu al gelden voor spelen in een hoger en lager team?

de waan

Well-known member
WCR is hier al keer of drie langs gekomen. Dus dan lijkt het misschien toch nog iets sneller te gaan dan het in werkelijkheid is. ;-)

Unregistere

Well-known member

de Kok

Member
Op tweenul, de site waarbij ook Andy betrokken is, is ene ekster weer geweldig bezig met enkele anderen om het zaterdagvoetbal belang te promoten.
niets van concessies aan de zaterdagspelers.
Een gospe dat Purmersteijn naar de zaterdaghoofdklasse noord gaat. Ik herken hier niet anders in dan NO die we hier al een tijd niet meer vernemen.
Ok zo'n man van het eigen gelijk!

De Groene Scout

Well-known member
Dit dus aldus Ekster / NO:

Het valt niet te hopen, dat Purmersteijn in de Hoofdklasse B ( met clubs uit de 5 noordelijke provincies )terecht komt, helemaal niet wanneer zo'n club ook nog zijn thuiswedstrijden zou vaststellen op 18.00 uur of zoiets ( wat bv VVSB wel gaat doen )

Over het algemeen hebben de zaterdagclubs er niks aan, dat er zondagploegen in hun competitie worden ingedeeld, hooguit alleen, dat dan de degradanten bij voorbaat vaststaan ( zie zat. derde divisie dit seizoen )

Ik vind ook , dat er vanwege dat door die tweede klasse veroorzaakte geschuif, dat de standaard aanvangstijd in de zaterdag derde divisie en hoofdklassen vastgesteld moet worden op 14.00. 14.30 of 15.00 uur , waarbij er alleen afgeweken mag worden bij WEDERZIJDS goedvinden.

Unregistere

Well-known member
Stel dat Purmersteijn, De Dijk ?n Achilles '29 allemaal in B belanden. Dat moet toch een nachtmerrie zijn....

de waan

Well-known member
Stel dat Purmersteijn, De Dijk ?n Achilles '29 allemaal in B belanden. Dat moet toch een nachtmerrie zijn....

Dit gaat hem worden denk ik.

d40uqw5i5yo.jpg

https://drive.google.com/open?id=1R-U8NRN2BmbdaLTpV9p5f-7-L7aTmH6H&usp=sharing

Laatst bewerkt:
Bovenaan