Wedstrijdtopic : Knock-outfase

SanMark.

Well-known member
Meneer Borst,Messi werd wereldkampioen met zijn land in Nederland.
Zal niet zwaar tellen die titel maar dat gelul dat Messi nooit kampioen is geweest met zijn land blijf ik onzin vinden.

In Nederland lullen ze nu nog over een lichting die ooit een keer in Argentini? 3e werd op een jeugd WK.
(Been, Vanenburg etc etc)

Maar we hebben het 'nooit' over de twee jeugd EK's die Nederland heeft gewonnen als het om prijzen gaat van de spelers.
 

Sensini

Active member
Meneer Borst,Messi werd wereldkampioen met zijn land in Nederland.
Zal niet zwaar tellen die titel maar dat gelul dat Messi nooit kampioen is geweest met zijn land blijf ik onzin vinden.

En Olympisch kampioen in 2008.

In Nederland lullen ze nu nog over een lichting die ooit een keer in Argentini? 3e werd op een jeugd WK.
(Been, Vanenburg etc etc)

Niet eens derde, maar kwartfinalist.
 

Pascallovic

Well-known member
Finales zijn toch zelden het aanzien waard? Hoezo is deze finale anders dan anderen? Laatste WK was de finale nog minder dan deze wedstrijd.
 

de waan

Well-known member
Finales zijn toch zelden het aanzien waard? Hoezo is deze finale anders dan anderen? Laatste WK was de finale nog minder dan deze wedstrijd.

Die was ook zwaar kut inderdaad.

Twee redenen waardoor het dit keer anders was denk ik:
- Twee finalisten zonder gunfactor, zodat ook de spanning niks kon vergoeden
- Al te veel ellendige voetbaldrek langs zien komen de afgelopen maand
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd UG! Ga keihard feesten en zuipen zou ik zeggen. Eerlijk is eerlijk, een voetballand als Portugal hoort gewoon een titel te hebben.

Wel mooi dat uitgerekend een houten klaas die zelden scoort de winnende goal maakt. En Ronaldo is bij deze is beste ooit.
 

Fenerium

Member
Je hebt gelijk hoor, roep ik vanaf het begin.

Maar in dit geval nam ie wel even duidelijk de touwtjes in handen. Als je in het toernooi nog geen pingel gemist hebt snap ik uberhaupt niet waarom je als vaste penaltynemer wegloopt voor je verantwoordelijkheid, wie moet 'm dan nemen voor je, Pepe ? Danilo ? Eliseu ? Ratje.

Ik hoorde Boudewijn Zenden van de week roepen dat op het EK van 2000 half Oranje zich voor de penalties al praktisch had verschransd in de catacomben. Dan weet je dus als wegloper dat iemand die waarschijnlijk op profniveau nooit een pingel heeft genomen, nu voor jou op dat moment aan de beurt is. Bitches.

Voor de rest is CR op het veld eigenlijk gewoon te vaak een klootzak. Je moet eens opletten wanneer hij gewoon naar de eerste paal hoort te lopen wat ie dan doet, meneer blijft dus gewoon staan...want hij zal en moet scoren.


Ik wil je bij deze hartelijk feliciteren. Ik neem mijn woorden terug over Ronaldo. Wat is hij toch betrokken bij zijn ploeg.
 

Fenerium

Member
Er werd gisteren geen oogstrelend voetbal gespeeld maar dat werd het gehele toernooi al niet gedaan. De spelers waren gewoon op in de verlenging, enkel Sissoko leek nog wel eeuwen door te kunnen gaan. Het was net een bokswedstrijd.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Er werd gisteren geen oogstrelend voetbal gespeeld maar dat werd het gehele toernooi al niet gedaan. De spelers waren gewoon op in de verlenging, enkel Sissoko leek nog wel eeuwen door te kunnen gaan. Het was net een bokswedstrijd.

Domme wissels ook van Deschamps; Sissoko die lekker in de wedstrijd zit en een van de weinigen met een individuele actie, Payet, haalt hij eruit.
 
Bovenaan