Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Maasveld

Well-known member
Coman voor Payet vond ik juist wel logisch. Payet zat totaal niet in de wedstrijd. Coman was vervolgens de meest dreigende speler aan Franse zijde.
 

U.G.

Well-known member
Thanks voor de felicitaties broeders :D Ik stel het op prijs, vooral omdat ik weet dat Portugal lang niet het lievelingskindje is bij de meeste zal ik maar zeggen :duim:

We wilden ( broer en neven ) 'Rotterdam presente' zijn in het stadion, maar ondanks alle inspanningen is het niet gelukt de kaartjes te regelen. We vonden dat we toch naar Parijs moesten rijden, want veel Portugezen ( ook al zijn het noorderlingen :oops::proost: ).

Uiteraard niet de fanzone, om niet in een eventueel Frans feestje te verzanden, maar in Champigny sur marne, grootste kolonie en scherm...etc. maar man o man o man o man.....geen stem meer over, hoofdpijn, dijbeenblessure....ik heb echt alles gegeven ...en na zoveel spanning, die ontlading, en zo uit m'n dak gegaan bij het juichen dat ik een wildvreemde onbewust lang in een bijna-wurggreep heb gehouden :D

We hoorden eigenlijk natuurlijk in Lissabon te zitten, maar you can't have it all.

Ben sinds vanmiddag vroeg weer in NL....en ik ga maar eens wat slapen nu, dat is me gewoon nog geen moment gelukt namelijk ...ben een zombie nu :D

WE DID IT !!!!!

Obrigado a todos !
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd! Nihilisme loont.

Dit is wel het leuke aan het EK, dat er regelmatig landen winnen die daarmee hun eerste echte hoofdprijs pakken. Dit is sowieso beter dan het Frankrijk van Deschamps als winnaar, met zijn angsthazentactiek. Je speelt thuis, ga er gewoon 100% voor. Maar nee hoor, aanpassen en voorzichtigheid troef. Deksel op de neus, terecht.
 

U.G.

Well-known member
Thx boys :duim:

Ik had dat filmpje nog niet gezien Deftones, heel mooi dat contrast ;) en idd billen for days :duim: Trouwens wat een lucky timing van die reporter bij die goal.

Thx voor het delen.

Ben pas vanaf vandaag de media aan het afstruinen, en dit was bijvoorbeeld toch mooi om te zien hoor :

 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
17, op de dag dat we van Engeland wonnen was ik ook geslaagd voor mijn examen. Dit verhaal ga ik de komende 30 jaar herhalen. "Heeft Nederland echt ooit eens een toernooi gewonnen (o)papa? " "Ja, heel heel lang geleden, toen zelfs PSV de EC1 won"
 

Fenerium

Member
Ronaldo heeft een topjaar achter de rug, eerst de CL beker, nu het EK, er wacht nog een Super Cup wedstrijd in augustus.
 

U.G.

Well-known member
Gefeliciteerd U.G. Dat moet een geweldig feest zijn geweest.

Gefeliciteerd U.G. Moet geweldig zijn als je land wat wint.

Dank jullie wel boys :duim:

Een Twilight Zone ervaring is het, ik heb gewoon meer gejankt dan een baby die tandjes krijgt, moest ook aan m'n pa denken. Dat hij dit nog meepakt. Die voetballers kunnen half niet weten wat ze teweeg brengen.

En ik weet zeker dat Nederland dit ook nog gaat flikken ! Je moet het zo zien ; de afgelopen twintig jaar zaten Nederland, Argentini? en Portugal met z'n drie?n in een streng beveilgde 'net-niet' inrichting. Met Robben, Messi en CR en hiervoor Bergkamp, Figo en Batistuta. Allemaal hebben ze geprobeerd te ontsnappen en waren praktisch vrij totdat er onverwachts een Griekse muur opdoemde of er werd gestruikeld over de teennagel van Casillas of Messi miste gewoon een strafschop.

Maar eens in de paar jaren vinden deze drie landen steeds wel weer een maas, het moment van Oranje komt echt wel, en wie ik het ook gun, Messi.
 
Laatst bewerkt:

DeftonesJP

New member
Mooi om te zien dat je blijkbaar niet mee gaat in die Messi-Ronaldo fittie. Ondanks je roots/nationaliteit. Daar zouden een hoop liefhebbers een voorbeeld aan moeten nemen. Dat overdreven gezeik altijd rond die twee. Volgens mij heeft Ronaldo bij de vorige gouden bal verkiezing laten zien dat hij prima met Messi om kan gaan. Andersom heb ik het idee dat Messi te verlegen is om met onbekende spelers te communiceren.
 
Bovenaan