Thanks voor de felicitaties broeders
Ik stel het op prijs, vooral omdat ik weet dat Portugal lang niet het lievelingskindje is bij de meeste zal ik maar zeggen :duim:
We wilden ( broer en neven ) 'Rotterdam presente' zijn in het stadion, maar ondanks alle inspanningen is het niet gelukt de kaartjes te regelen. We vonden dat we toch naar Parijs moesten rijden, want veel Portugezen ( ook al zijn het noorderlingen
roost: ).
Uiteraard niet de fanzone, om niet in een eventueel Frans feestje te verzanden, maar in Champigny sur marne, grootste kolonie en scherm...etc. maar man o man o man o man.....geen stem meer over, hoofdpijn, dijbeenblessure....ik heb echt alles gegeven ...en na zoveel spanning, die ontlading, en zo uit m'n dak gegaan bij het juichen dat ik een wildvreemde onbewust lang in een bijna-wurggreep heb gehouden
We hoorden eigenlijk natuurlijk in Lissabon te zitten, maar you can't have it all.
Ben sinds vanmiddag vroeg weer in NL....en ik ga maar eens wat slapen nu, dat is me gewoon nog geen moment gelukt namelijk ...ben een zombie nu
WE DID IT !!!!!
Obrigado a todos !