Wedstrijdshirts 2015/16

delmaestro

Well-known member
Nope. Ik heb intensief gezocht. Zelfs mijn maatje bij VitesseTV kon me niks vertellen. Maar Vitesse is, op een enkele uitzondering na, altijd vrij laat...

Update: Vitesse gaat het nieuwe tenue presenteren tijdens de eerste training. Dit was overigens vorig jaar ook al het geval. Die datum betreft zondag 28 juni, 12:00 uur...
 

JMD

Well-known member
Dat uitschirt is best kek, alleen die sponsor maakt het zo ontzettend lelijk.

Het ziet er al goedkoop uit, maar die sponsor (als ik het goed heb een type Aldisupermarkt) maakt het ook nog eens goedkoop.
Maar ach, het is Bochum, dat kan toch niet lelijker dan dat regenboogshirt van eind jaren '90.
 

Jozsef

New member
Citroenen en azijn in de aanbieding? De laatste dagen zijn je reacties wel erg zuur!

Kom dan wel met meer voorbeelden, keff. Deze week toevallig ons uitshirt aangeschaft zeker?
Ik trap niet in verzonnen drogredenen als dat het shirt gebaseerd is op de kleur van de kuipstoeltjes.
Kom op zeg, wat een lulkoek. Of mag ik dat hier niet meer zeggen, moet alles positief worden besproken?
 

fr-keff

Active member
shirt12319089.jpg
 

Jozsef

New member
Geen zwarte strepen meer, maar goud. Prachtig!
Mooi shirt zonder poespas, of het moet 't te grote Opellogo zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wedstrijdshirts 2015/16

Jammer van het lullige kraagje. Doe een echte kraag die ook omhoog kan of geen kraag. Verder een prachtig shirt.
 

Cees

New member
Dit vind ik wel een heel mooi shirt. De rood en witte bannen zoals ze horen, en niet zoals het shirt van dit seizoen. Verder past dat goud er wel mooi bij.
 

delmaestro

Well-known member
Verbetering t.o.v. vorig seizoen, keurig! Is er ook een afbeelding van de achterzijde? Ben benieuwd naar de vlakverdeling, kleur en type rugnummers en namen, etc...
 

Nik

Member
De foto staat al overal op internet, en toch gaan ze dat bord eraf halen. En dan? Volgende week weer ophangen?
 

Kevah

New member
Het gerucht gaat dat vandaag het nieuwe thuisshirt bekend gemaakt gaat worden.

De nieuwe trainingscollectie is al te zien/koop in de fanshop.
UIT
11062336_503933556436496_8783148059745289467_n.jpg

Thuis
bde9fa5e3ff499c81e3c7b6299a3ec12_634x357-0.jpg
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een uit- en thuistrainingspak? Nou snap ik waar die berg geld vandaan komt, hahaha. Is dat alleen bij Ajax zo?
 

fr-keff

Active member
Dat blauwe zou ook een hotelpak kunnen zijn gewoon de kleding waar ze in lopen als ze uit de bus komen ect.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik heb vaak met die trainingspakken van Ajax dat het er op een plaatje niet uit ziet, maar als je het dan ziet het wel tof is.

Thuispak is trouwens wel groffies hor :D
 
Bovenaan