Wedstrijdshirts 2015/16

JMD

Well-known member
Die band met het stadswapen op het shirt is opvouwbaar.

Oke, dus moeten dan alle spelers die geen aanvoerder zijn het shirt opvouwen bij de mouw?? En wat als dan tijdens de wedstrijd die mouw weer terugrolt?

Overigens vind ik het juist wel een mooi shirt, maar goed, groen is mijn lievelingskleur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wedstrijdshirts 2015/16

Die band met het stadswapen op het shirt is opvouwbaar.

Lijkt mij makkelijker om de shirts van de spelers dan zonder die band te laten spelen.

Het uitshirt heeft meer een kleur van een keepershirt.
 

Pascallovic

Well-known member
Oke, dus moeten dan alle spelers die geen aanvoerder zijn het shirt opvouwen bij de mouw?? En wat als dan tijdens de wedstrijd die mouw weer terugrolt?

Overigens vind ik het juist wel een mooi shirt, maar goed, groen is mijn lievelingskleur.
Ik ben de ontwerper van het shirt niet, dus voor de praktische problemen met de aanvoerdersband moet je niet bij mij zijn.:football1:

Ik vind deze kleur groen niet mooi, maar vooral die band onder maakt het echt lelijk. Die past er gewoon totaal niet bij. Zonder die rood/zwarte band was het al veel beter geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Dit komt toch wel in mijn top 5 van lelijkste shirts ooit. Om het te verzinnen moet je al knettergek voor zijn, maar het dan ook nog goed te keuren en te ontwikkelen..
 

fr-keff

Active member
PSV is ook bezig met de presentatie van de nieuwe shirts maar om de zoveel uur een stukje... Dit door een afspraak met Nike waarschijnlijk. Eigenlijk mocht het pas na 1 juli gebeuren.
 

JMD

Well-known member
PSV is ook bezig met de presentatie van de nieuwe shirts maar om de zoveel uur een stukje... Dit door een afspraak met Nike waarschijnlijk. Eigenlijk mocht het pas na 1 juli gebeuren.

De snelheid hangt geloof ik ook af van hoe vaak er een bepaalde hashtag wordt getwitterd...

Het zal wel modern zijn, maar ik vind dit dus echt grote onzin.
 

vakx2.0

Banned
Erg blij met zowel het thuis- als uitshirt van PSV! Helemaal niks op aan te merken. Dacht lange tijd dat het uitshirt zo'n duffe diagonaal zou krijgen, maar da's goddank niet het geval. TOP!
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik vind het uitshirt van Ajax best mee vallen, vind het wel wat hebben. Geef sowieso geen 85 euro uit aan een voetbalshirtje, maar anders zou ik hem kopen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
5d358bc151592af4fe8eddb83aab33a3.jpg
 

Voetbal-Coach

Administrator
Het uit-shirt van PSV is wel erg vet inderdaad. Wat ik alleen vreemd vind is dat ze bij het thuis shirt een kraagje hebben en het uitshirt niet.
 

Fabian

Active member
Het Barcelona thuis-shirt is nog behoorlijk populair. Heel de Costa loopt er mee rond lijkt wel en in Barcelona word je ermee doodgegooid.

Op zich geen lelijk shirt, maar een horizontale streep is not done.
 

JMD

Well-known member
Qua shirtjes is PSV sowieso kampioen.
Qua aantal verschillende shirts bedoel je?? :)

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/voorinschrijving-psv-home-away-kits-start.htm

Ik vind de achterkant van het thuisshirt dus echt spuuglelijk, zo'n groot wit vlak...

Ook hier weer commercieel geneuzel: 'Nieuw voor PSV-supporters is dat kledingsponsor Umbro het shirt voor de spelers ook identiek voor de supporters produceert. Hierdoor kunnen de fans zich nog meer identificeren met de spelers van PSV' Alsof dat vroeger niet het geval was, dan was het shirt waar PSV mee speelde hetzelfde als dat je in de clubshop kon kopen (behalve dat je geen lange mouwenshirt kon kopen).

Dat PSV het 'mooiste' uitshirt heeft van PSV, Ajax en Feyenoord is ook niet zo'n prestatie natuurlijk dit jaar, Feyenoord en Ajax hebben felle kleuren en 'you either love it or hate it'. Ik vind dat Ajaxshirt dus wel mooi, en hoopte juist wel op zo'n lichtblauwe diagonale baan bij het uitshirt van PSV.
 
Bovenaan