SanMark.
Well-known member
Nou deze is niet zuur maar met een zeer leuke kwinkslag naar marketing team Feyenoord/Adidas.Citroenen en azijn in de aanbieding? De laatste dagen zijn je reacties wel erg zuur!
Nou deze is niet zuur maar met een zeer leuke kwinkslag naar marketing team Feyenoord/Adidas.Citroenen en azijn in de aanbieding? De laatste dagen zijn je reacties wel erg zuur!
Citroenen en azijn in de aanbieding? De laatste dagen zijn je reacties wel erg zuur!
Is het trainingsshirt van Manchester ??? Dat is wel heel knullig dan.
PSV zou zomaar het mooiste shirt van dit seizoen kunnen hebben... Thuis en van de Eredivisie dan.
Dat was toch ook domme marketingpietpraat? 'Gebaseerd op de kleur van de kuipstoelen en het water van de Maas'.
Vervolgens blijkt het niet meer dan een shirt bruikbaar voor meerdere doeleinden voor meerdere clubs. Het is gewoon hetzelfde shirt... een trainingsshirtje aan de andere kant van de Noordzee. Ze hebben maar iets uit de rekken getrokken van: "iene miene mutte, leuk trainingsshirtje... what the hell, we missen nog een shirt voor Feyenoord. Ach, niemand zal het merken... kom op! Kost ons ook niets aan extra ontwerpkosten. Dit shirt ook voor Feyenoord. Dat ook opgelost. Dan lullen we iets over kuipstoeltjes en dat stukje water dat door de stad stroomt. Anders verwijzen we wel naar het blauwe water in een fontein. Zijn ze dol op daar. Die gekke havenarbeiders met hersens als eencelligen trappen daar wel in. Dat komt helemaal voor de bakker".
Gewoon pure marketing, om extra shirts te verkopen. Mensen willen toch in het nieuwste blijven lopen, dus verkoop je een zooi van die shirts.Ik vind het er inderdaad niet slecht uitzien, maar vraag me wel altijd af waarom een thuisshirt elk jaar veranderd moet worden (dat dat dit jaar gebeurt snap ik wel, andere kledingsponsor). Bv Ajax en Feyenoord doen dat niet. Maar goed, als het zelfs mogelijk is dat Barcelona met horizontale strepen gaat spelen moet ik niet klagen zolang PSV gewoon verticaal roodwit blijft spelen.
Maar Ajax en Feyenoord hebben toch niet elk jaar een nieuw thuisshirt??Gewoon pure marketing, om extra shirts te verkopen. Mensen willen toch in het nieuwste blijven lopen, dus verkoop je een zooi van die shirts.
Maar Ajax en Feyenoord hebben toch niet elk jaar een nieuw thuisshirt??
Wat is de bron trouwens??
Geen commentaar op de sponsor Satyr?