Meer een wielrenshirt.
Hah, ja, zeg dat. Marseille thuis is wel heel slecht, vooral met zo'n b-sponsor (voor ons Nederlanders dan)
Meer een wielrenshirt.
Hah, ja, zeg dat. Marseille thuis is wel heel slecht, vooral met zo'n b-sponsor (voor ons Nederlanders dan)
Vind jij Intersport een B sponsor ?
Nee, het is een b-sponsor. Ik heb even gekeken, er zijn maar 3 winkels in heel Limburg en vanuit bijvoorbeeld Meppel moet je nog een behoorlijk end fietsen voor een bezoekje aan de dichtstbijzijnde vestiging in Hoogeveen. Dus voor Nederlandse begrippen is het niet groot. Ik gok dat ze in Frankrijk dan wat groter zijn.
Op die manier zijn er een hoop sponsors voor ons erg klein.
Past wel mooi bij elkaar.Standard Chartered, een bank? Nooit van gehoord. Die zitten zeker bij zo'n b-club als Liverpool?
Nee, het is een b-sponsor. Ik heb even gekeken, er zijn maar 3 winkels in heel Limburg en vanuit bijvoorbeeld Meppel moet je nog een behoorlijk end fietsen voor een bezoekje aan de dichtstbijzijnde vestiging in Hoogeveen. Dus voor Nederlandse begrippen is het niet groot. Ik gok dat ze in Frankrijk dan wat groter zijn.
INTERSPORT is een internationale inkooporganisatie van winkels in sportkleding en sporttoebehoren die in Ostermundigen, Zwitserland is gevestigd. De jaarlijkse omzet is € 10,2 miljard en er zijn ruim 5300 Intersport-winkels in ruim 40 landen
Vind jij Intersport een B sponsor ?
Gevoel natuurlijk maar dat is wel een naam die ik zou verwachten bij de hoofdklassers van Flevo Boys eerlijk gezegd. Intersport Nunspeet was de tassponsor bij ons 1e 25 jaar terug in de 4e divisie van de absolute onderbond voor boerendorpjes.
Komt denk ik ook omdat Intersport in Nederland veel lokale sportclubs steunt. Dat heb je bv ook met de Rabobank, die in werkelijk elk boerengehucht wel minimaal 1 sportclub ofzo steunt (naast vroeger bv de wielerploeg). In tegenstelling tot bv ABN AMRO ((vroeger) Ajax, tennistoernooi, (vroeger) die zeilrace om de wereld) en ING (Formule1) die vooral zich richten op 1 of 2 wereldevenementen. Op basis van deze dingen zou je ABN een grotere bank noemen dan de Rabo, maar volgens mij is de laatste de groostet bank van Nederland.
In het buitenland sponsort Intersport vooral grote evenementen, vroeger (nu ook nog?) bv de Vierschanzentoernee.
Heerenveen krijgt met een beetje pech de meest afschuwelijke shirts ooit:
Heeft dat misschien ook iets te maken met de juridische structuur van die bedrijven? RABO is itt bijvoorbeeld de ABN AMRO en ING geen NV. Voor Intersport geldt volgens mij, net als bijvoorbeeld de Mediamarkt dat hier veel Franchise winkels tussen zitten die zelf kunnen beslissen of ze de lokale atletiekvereniging willen sponsoren.
Misschien is niemand er in ge?nteresseerd, dat kan natuurlijk ook.
Misschien is niemand er in ge?nteresseerd, dat kan natuurlijk ook.