Wedstrijdshirts 2015/16

fr-keff

Active member
2s8srw3.jpg

bayern-munchen-15-16-home-kit.jpg

anderlecht-15-16-home-kit.jpg

j97kle.jpg

arsenal-15-16-home-kit-1.jpg

borussia-dortmund-15-16-home-kit%2B%25281%2529.jpg
 

delmaestro

Well-known member
Opvallend genoeg kan ik van de Nederlandse clubs weinig vinden. Feyenoord zal 28 juni het thuisshirt presenteren tijdens de eerste training. Nog niks bekend van Vitesse?

Nope. Ik heb intensief gezocht. Zelfs mijn maatje bij VitesseTV kon me niks vertellen. Maar Vitesse is, op een enkele uitzondering na, altijd vrij laat...
 

Maasveld

Well-known member
Bayern gelukkig weer een normaal shirt. Vraag is natuurlijk echter of Guardiola nog wel kan functioneren.
 

Batigoal

Well-known member
Dat Anderlecht-shirt is mooi. FC Dordrecht doet een gooi naar Neerlands' lelijkste shirt 2015/2016. Kolere zeg hoe verzin je zoiets.
 

Pascallovic

Well-known member
Krijgt Liverpool nog zo'n gedrocht van een uitshirt zoals in 2013/2014? Die zijn de laatste seizoenen verwend met een handvol afschuwelijke shirts.
 

delmaestro

Well-known member
Arsenal vind ik trouwens ook wel erg geslaagd. Hele subtiele gelaagdheid, maar het iconische rood wit is gewoon zonder poespas aanwezig...
 

fr-keff

Active member
Dat kraagje en de mouwen vind ik niet zo geslaagd. Maar die oranje strepen is wel echt iets van Nike in het seizoen 15/16. Man City heeft dat ook al en andere clubs met Nike als sponsor.
 

Shayman

New member
Dat kraagje en de mouwen vind ik niet zo geslaagd. Maar die oranje strepen is wel echt iets van Nike in het seizoen 15/16. Man City heeft dat ook al en andere clubs met Nike als sponsor.

Dat kraagje vind ik juist zo mooi. Zie ik trouwens goed dat er een ingebouwd sixpack in zit? :cool:
 

Batigoal

Well-known member
Marseille thuis:
om-158478.jpg


Marseille uit:
om-158462.jpg


Marseille 3e shirt:
om-158474.jpg


Het thuisshirt ziet er wel erg goedkoop uit. Die andere 2 vind ik wel geslaagd.
 

Batigoal

Well-known member
Paris Saint Germain thuis:
image.jpg.369x369_q70_crop-scale.jpg


Lyon thuis:
HOME-6-Players.jpg


En voor al die mannen op dit forum die roze shirts niets vinden, ?vian thuis:
PRESENTATION-MAILLOT-DOMICILE-720X397.jpg
 
Bovenaan