Wedstrijdshirts 2015/16

JMD

Well-known member
Je hoort mij niet meer klagen over het Feyenoord uittenue. Allemachtig wat een miskleun.

Dat zeker ja. Enige verschil is dat wij hier slechts 2 duels om des keizers baard om spelen, en jullie er volgend seizoen continu naar mogen kijken... ;)
 

Jozsef

New member
Dat zeker ja. Enige verschil is dat wij hier slechts 2 duels om des keizers baard om spelen, en jullie er volgend seizoen continu naar mogen kijken... ;)

Zag dat shirt al op een spijkerbroek. Misstond niet, eerlijk is eerlijk. Die broek en kousen, daar val ik vooral over.
 

JMD

Well-known member
Zag dat shirt al op een spijkerbroek. Misstond niet, eerlijk is eerlijk. Die broek en kousen, daar val ik vooral over.

Dat ben ik met je eens inderdaad. Het shirt op zich is oke, alleen die oranje broek en kousen zijn verschrikkelijk. (en dat Oranje Opellogo op het shirt)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wedstrijdshirts 2015/16

Ik weet nog wel dat ik destijds in de bus zat van Utrecht CS naar mijn zus haar appartement waar ik op de katten mocht passen tijdens haar vakantie toen ik het verschrikkelijke nieuws hoorde.

De tijd staat echt niet stil. Inmiddels is mijn zus in een heel andere relatie, woonachtig in Hoorn, getrouwd en heeft anderhalve week geleden haar vierde kind gekregen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goeiendag die fokt ook goed door, de 3e was toch in augustus?

Ik heb twee zussen. De oudste heeft de eerste in juli 2009 gekregen, nummer twee in juni 2011, nummer drie in november 2012 en nummer vier dus in april 2015. Mijn jongste zus heeft er twee. Nummer een is in augustus 2012 geboren en nummer twee in augustus 2014. Wat dat betreft is de druk er wel af, mijn ouders hebben al genoeg kleinkinderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan heb ik niets gezegd :)

Nou ik vind vier kinderen in krap zes jaar best veel. Ik vind vier kinderen sowieso al veel. Zaterdag in de Efteling keken ze bij het avond eten ook wat op toen mijn jongste zus, zwager, mijn ouders en ik vijf kinderen mee hadden.
 

Cees

New member
Ik begrijp dat je na tien jaar iets wil doen als club om hem nog even te gedenken. Maar persoonlijk vind ik een compleet ontworpen shirt wel wat overdreven voor een speler die anderhalf seizoen bij een club heeft gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De ene speler kan vijf jaar bij een club rondlopen zonder enige impact en de andere speler loopt een jaar rond met heel veel impact. Ik denk dat FC Utrecht zelf beter die emotie/impact kan beoordelen. Een hoop Feyenoord supporters zullen ook met warmere gevoelens terugkijken op het jaar van Guidetti dan de vijf seizoenen van Schaken of De Guzman.
 

Cees

New member
Misschien moet ik wat minder de nadruk leggen op die anderhalf jaar. Ik geloof ook wel dat hij redelijke impact heeft gehad (hij was wel populair geloof ik), maar dan nog vind ik het spelen in een speciaal ontworpen shirt wat overdreven. Is denk ik ook niet echt mijn ding.
Ik zou gewoon op een andere manier iemand willen herdenken. Dat zou ik ook voor een Feyenoorder vinden.
 

vakx2.0

Banned
Uitgelekt... het nieuwe uitshirt van PSV. Het eerste in "UMBRO" stijl.
Hoewel ik nooit van schuine banen houdt, al met al vind ik het best strak en mooi van kleur.

206cwn6.png
 
Bovenaan