Wedstrijdshirts 2015/16

JMD

Well-known member
Jezus wat een lelijk shirt... Gelukkig spelen we er maar 2 duels in.

Dat je zo'n Farewellshirt maakt ok. Maar hou het dan op iets met rood-wit. We spelen thuis tegen Heracles en uit tegen ADO, dus rood-wit had ook gekund, want tegen die ploegen spelen we altijd in ons eigen tenue.

Normaal koop ik altijd de PSV-shirts, maar ik twijfel of ik deze wel wil hebben...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sorry dat ik het zeg, maar wat een walgelijke manier om je supporters nog even geld uit de broekzak te kloppen.

20 jaar historie en dan zo afsluiten. Om te janken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is trouwens gewoon het Man City uitshirt.

Zo gaat dat vaak met Nike en Adidas. Dieptepunt was geloof ik het EK 2004 met die Nike shirts met een rondje om het rugnummer heen. Toen was echt ieder Nike shirt hetzelfde behoudens de kleuren.
 

JMD

Well-known member
Zo gaat dat vaak met Nike en Adidas. Dieptepunt was geloof ik het EK 2004 met die Nike shirts met een rondje om het rugnummer heen. Toen was echt ieder Nike shirt hetzelfde behoudens de kleuren.

Jep, was toen inderdaad.

Rond WK2002 hadden alle shirts van Nike aan de rugzijde onderop een vlak met een andere kleur. Ook zo 13-in-een-dozijn...
 

Shayman

New member
Waarom in het paars?

Maar goed, ze willen nog wat extra shirtjes verkopen.
Een lul-verhaal dat in het begin van de Nike-tijd er paarse uitshirts waren, volgens mij hadden ze gewoon nog een stapel liggen waar nog geen logo's op genaaid waren.
 
Bovenaan