Wat is er gebeurd met?

De Wolf

Well-known member
Een topic voor vermiste leden.

Ik vraag mij af waar blauwvinger blijft. Ik had inmiddels wel een bijdrage van hem verwacht.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dattie nog een beetje ziek is dat al z'n werk verloren is gegaan.

Al die stadionfoto's + tekst waren allemaal ge copy paste van een ander forum, dus zoveel werk zal dat niet geweest zijn en hij zal die foto's dus ook niet kwijt zijn.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Blauwvinger heeft al zijn schrijfsel al tig keer gerecycled. Kan hij hier best nog een keertje doen.
 

JFK

Well-known member
Die zit ondertussen alweer ruim een week aan de poort van de Toekomst te wachten op de verlosser.

Volgens mij is hij druk bezig met het lezen van verslagen van de A en de B teams.
Om dan later de expert uit te hangen hier om net te doen alsof hij die teams wekelijks ziet spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben ik als Feyenoorder dit seizoen vaker op de Toekomst geweest dan Ajaxjeugd?
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij is hij druk bezig met het lezen van verslagen van de A en de B teams.
Om dan later de expert uit te hangen hier om net te doen alsof hij die teams wekelijks ziet spelen.
Is hij het broertje van die nadere wijsneus dan?
Je weet wel, die heel stoer alleen de stad in gaat.
 

Eef de Kip

Well-known member
AJ mag wel terugkomen hoor, heerlijk hoe alles helemaal los gaat als hij er weer een kwartje in gooit.
 

gevegt

Well-known member
AJ mag wel terugkomen hoor, heerlijk hoe alles helemaal los gaat als hij er weer een kwartje in gooit.
Mee eens.
Komt bij dat hij er op zijn eigen wijze altijd wel iets positiefs weet te melden over een nieuw supertalent. Daar kan ik altijd wel van genieten.
 
Bovenaan