Wat is er gebeurd met?

Max

Administrator
Forumleiding
In welk rijtje gaan we Willem nou plaatsen?! ATM, Ajaxjeugd en PSV Ronny?!
 

Max

Administrator
Forumleiding
ik vind Willem net zo'n soort poster als Ajaxjeugd. En totaal niet te vergelijken met ATM en Psv Ronny.

Willem is altijd vrij re?el en nuchter. Dat durf ik niet te zeggen van Ajaxjeugd. Beide moeten ze overigens snel weer terug komen.
 

ALenstra

Well-known member
Was dat niet een Feyenoord-member die eens in de zoveel weken met een provocerende oneliner kwam?
 

Marinos

Well-known member
Willem stond toch altijd bij de Arena de toeschouwers te tellen of was dat Pinautomaat ATM?
 

Fabian

Active member
Was dat niet een Feyenoord-member die eens in de zoveel weken met een provocerende oneliner kwam?

Zo ken ik Willem niet. Ik heb hem een paar keer ontmoet en hij is een rustige en aardige gozer. Zoiets is mij ook niet opgevallen op het forum. Wel zijn clashes met SanMark, maar dat komt dan van twee kanten.

Wat mij betreft hoort hij ook niet thuis in het rijtje van provocateurs.

Willem stond toch altijd bij de Arena de toeschouwers te tellen of was dat Pinautomaat ATM?

De vergelijking tussen die twee vind ik al abject en infaam. :p

En Ajax kan prima zelf zijn toeschouwers tellen. ;)
 

Jozsef

New member
Volgens mij was Willem juist erg kritisch op Feyenoord, met name op bestuurlijke beslommeringen.
Ik vind 't juist jammer dat Willem niet wat vaker post. De vergelijking met AJ gaat dan ook volledig mank.
 

SanMark.

Well-known member
Eef de zei:
Willem had hetzelfde enthousiasme over Feyenoord als AJ over Ajax.
Precies dat vind ik ook op een mooie manier oogkleppen op naar hun eigen cluppie.

Wat ik dan wel weer mooi vind dat de Feyenoorders dat niet vinden omdat die zich ergeren aan Ajaxjeugd.
 
Bovenaan