Wat is er gebeurd met?

inhethoekje

Active member
Bedoel je SSvoogel/Ezequiel ?
Hij was toendertijd nog administrator op het forum van SQ, geloof ik. Ik ben toen nog met hem meegereden naar de meeting in Wageningen.


Nee die niet, die is hier niet meer opkomen dagen nadat hij een moeder en dochter heeft liggen krikken na een meeting die eindigde in een kroeg in Rotterdam.

(de mazzelpik, beide blond en flinke tieten)
 

SanMark.

Well-known member
Hey, een verwijzing naar de Feyenoorders. Je komt laat op gang op dit herstarte forum.

Nou ja het hele kliekje herkend zich er niet in.( Hoekie vind ik eigenlijk niet tot het kliekje behoren)

O wee als Willem maar ook maar iets lijkt op die irritante Ajaxjeugd.

Blijf vooral wijzen naar mij als je er zelf net zo hard aan meedoet. Toppertje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vergelijking tussen Willem en Ajaxjeugd slaat gewoon nergens op. Dus je staat daarin alleen. Shit happens.

Wat betreft Marco999 is die buiten het forum nog wel gesignaleerd door de Heerenveen groep?
 

SanMark.

Well-known member
De vergelijking tussen Willem en Ajaxjeugd slaat gewoon nergens op. Dus je staat daarin alleen. Shit happens.

Nou alleen het Feyenoord kliekje vind het tot dusver nergens op slaan.
Wat betreft Marco999 is die buiten het forum nog wel gesignaleerd door de Heerenveen groep?

Maar dat is volgens mij ook al jaren terug.

Ik heb een jaar of 8 terug met Marco in Heerenveenplaza nog een aantal biertjes gedronken tijdens Heerenveen - Ajax .

Ajax won toen volgens mij met 1-2 met een goal van Krohn Dehli ?
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, gillen als hij er een kwartje in gooide en alle en iedereen hier bijkans hysterisch werd.
Niet dat hij het altijd bij het recht eind had maar op zijn manier onderbouwde hij het keurig. Ach, die komt wel weer een keertje langs.
 

SanMark.

Well-known member
Precies, gillen als hij er een kwartje in gooide en alle en iedereen hier bijkans hysterisch werd.
Niet dat hij het altijd bij het recht eind had maar op zijn manier onderbouwde hij het keurig. Ach, die komt wel weer een keertje langs.

Precies wat zijn maatje Willem aan Feyenoord zijde deed.

Jammer dat ze beide niet meer posten.
 

SanMark.

Well-known member
??n van mijn favoriete posters zal ook wel een leven buiten DVK hebben ontwikkeld.

Wormonline die kan zijn naam wel veranderen in Wormoffline.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Precies wat zijn maatje Willem aan Feyenoord zijde deed.

Jammer dat ze beide niet meer posten.

Willem heeft het heel druk op z'n werk. Zal hem eens een appje sturen dat hij hier gemist wordt.

Ik mis Ajaxjeugd trouwens ook wel. Zulke leden brengen inderdaad de discussie op gang, zoals jij al zei.
 

Shayman

New member
Willem heeft het heel druk op z'n werk. Zal hem eens een appje sturen dat hij hier gemist wordt.

Ik mis Ajaxjeugd trouwens ook wel. Zulke leden brengen inderdaad de discussie op gang, zoals jij al zei.
Wat een dom excuus zeg! Moet hij de rest van de tijd sociaal zijn of slapen of zo?

Ajaxjeugd was inderdaad een enorme pannenkoek maar wel iemand die - voor mij dan - een gast was die je "love to hate".
 
Bovenaan