Wat is er gebeurd met?

inhethoekje

Active member
Precies dat vind ik ook op een mooie manier oogkleppen op naar hun eigen cluppie.

Wat ik dan wel weer mooi vind dat de Feyenoorders dat niet vinden omdat die zich ergeren aan Ajaxjeugd.

Je zegt het verkeerd, het moet zijn ''dat er enkele Feyenoorders zijn'', niet alles over 1 kam scheren, mij boeit die Ajaxjeugd en Esderge nl niks, ik erger me niet aan die gasten, integendeel, ze irriteren de rest op een prettige manier, hou ik wel van.
 

inhethoekje

Active member
Willem was iemand die juist hele lange posts plaatste over hoe het beter kon bij Feyenoord, met een kritische noot keek hij altijd, dus die link met Ajaxjeugd en Esderge gaat volledig mank.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nu je het zegt begin ik te twijfelen. Ik ben in de war denk ik met die jongen die in Brazili? woonde en het een jaar of 3 geleden al had over Clasie die net zo goed was als Sneijder ofzo, ik kan even niet meer op zijn naam komen.
 

Fabian

Active member
Precies dat vind ik ook op een mooie manier oogkleppen op naar hun eigen cluppie.

Wat ik dan wel weer mooi vind dat de Feyenoorders dat niet vinden omdat die zich ergeren aan Ajaxjeugd.

Hey, een verwijzing naar de Feyenoorders. Je komt laat op gang op dit herstarte forum.
 

inhethoekje

Active member
Nu je het zegt begin ik te twijfelen. Ik ben in de war denk ik met die jongen die in Brazili? woonde en het een jaar of 3 geleden al had over Clasie die net zo goed was als Sneijder ofzo, ik kan even niet meer op zijn naam komen.

JPS

Hij was groot fan van Juan Pablo Sorin.
 

Fabian

Active member
Waarom wordt hij hier dan neergezet als zou hij irritant posten?

Hij wordt nogal in verwarring met ATM gebracht. En hij heeft een grote Feyenoord-bril. Nu draagt klaarblijkelijk hier niemand een bril verder, dus wellicht dat het daarom irritant is.
 

inhethoekje

Active member
Ik mis die gast die altijd over Argentijns voetbal postte, die is toen boos weggegaan omdat hij in een PC topic werd afgezeken dat hij een rukpc had gekocht.
Daarna nooit meer wat van gehoord, ligt dat dus aan die pc of heeft hij geen zin meer?

JPS zat altijd met hem te posten over Zuid Amerikaans voetbal.
 

Nik

Member
Ik mis die gast die altijd over Argentijns voetbal postte, die is toen boos weggegaan omdat hij in een PC topic werd afgezeken dat hij een rukpc had gekocht.
Daarna nooit meer wat van gehoord, ligt dat dus aan die pc of heeft hij geen zin meer?

JPS zat altijd met hem te posten over Zuid Amerikaans voetbal.

Bedoel je SSvoogel/Ezequiel ?
Hij was toendertijd nog administrator op het forum van SQ, geloof ik. Ik ben toen nog met hem meegereden naar de meeting in Wageningen.
 

Maasveld

Well-known member
JPS komt toch uit Venlo of is dat weer een ander? Heeft hier ook nog wel even rond gehangen, weet nog dat ie ook een paar keer mee heeft gepokerd.
 
Bovenaan