Wat is er gebeurd met?

Hankie

Well-known member
Die ouwe snoeper.
9ec80ec88022bcdd64e99325d392a2a4.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
Tijdens deze kleine en wellicht tijdelijke 'revival' van 'mijn' activiteit hier dringt zich de veronderstelling op dat een aantal hier 'parate' leden nooit geestelijk afscheid nam van 'SQ' en/of haar varianten en vanaf circa 2003 vrijwel dagelijks actief is. Dat lijkt mij een bijzondere 'statistiek'.
 

Janssen

Well-known member
Tijdens deze kleine en wellicht tijdelijke 'revival' van 'mijn' activiteit hier dringt zich de veronderstelling op dat een aantal hier 'parate' leden nooit geestelijk afscheid nam van 'SQ' en/of haar varianten en vanaf circa 2003 vrijwel dagelijks actief is. Dat lijkt mij een bijzondere 'statistiek'.

Een modern Stockholm-syndroom.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tijdens deze kleine en wellicht tijdelijke 'revival' van 'mijn' activiteit hier dringt zich de veronderstelling op dat een aantal hier 'parate' leden nooit geestelijk afscheid nam van 'SQ' en/of haar varianten en vanaf circa 2003 vrijwel dagelijks actief is. Dat lijkt mij een bijzondere 'statistiek'.
Mijn vrouw vindt dat ook heel bijzonder.
 

Mario

Well-known member
Ik heb geen leven naast internet, dus ik blijf tot mijn 85e wel dagelijks posten. Als gevegt het kan, dan moet dat voor de rest ook geen probleem zijn.
 
Bovenaan