Heet je al die tijd al stc of had je eerder een andere nickname?Ik denk dat ik ook sinds 2003 of 2004 op dit forum (ook voorlopers) zit. Kwam eigenlijk door de VI.
En gelijk had ie.He het jaarlijkse poeh zeg zitten we al zolang ruzie te maken met de zelfde koppen topic is er weer.
September 2003. De eerste week al ruzie met Blauwvinger omdat die vond dat ik een mayonaise puber was omdat ik villa-bcfc wel een flinke derby vond.
Heet je al die tijd al stc of had je eerder een andere nickname?
Had je toen al zo'n dikke kop?2004, na Nederland-Griekenland ingeschreven.
Dat zeker, ik heb ook nog steeds nergens verstand van dus dat is wel hetzelfde geblevenEn gelijk had ie.
Toch mooi, die zekerheidjes in het leven.Dat zeker, ik heb ook nog steeds nergens verstand van dus dat is wel hetzelfde gebleven
KampheusHad je toen al zo'n dikke kop?
Ik sinds begin 2004, via een artikel op vi.nl toen op het forum terecht gekomen.
Heb ooit eens een ip ban gehad omdat ik een nieuw account had aangemaakt na een ban, maar die is ongedaan gemaakt omdat dat nergens in de huisregels was opgenomen. Nadat mijn ip ban was opgeheven, is dat toegevoegd.
Dat online gezever geloof ik wel. We houden het met z'n allen al bijna 20 jaar met elkaar uit. Hoog tijd dat er weer eens samen gezopen wordt.He het jaarlijkse poeh zeg zitten we al zolang ruzie te maken met de zelfde koppen topic is er weer.
September 2003. De eerste week al ruzie met Blauwvinger omdat die vond dat ik een mayonaise puber was omdat ik villa-bcfc wel een flinke derby vond.