Wat is er gebeurd met?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vanaf september 2004 pas weliswaar, maar inderdaad 16,5 jaar van mijn leven bijna dagelijks te vinden hier. Aardig gek.
 

stc

Well-known member
Ik denk dat ik ook sinds 2003 of 2004 op dit forum (ook voorlopers) zit. Kwam eigenlijk door de VI.
 

zwammy

Well-known member
He het jaarlijkse poeh zeg zitten we al zolang ruzie te maken met de zelfde koppen topic is er weer.

September 2003. De eerste week al ruzie met Blauwvinger omdat die vond dat ik een mayonaise puber was omdat ik villa-bcfc wel een flinke derby vond.
 

gevegt

Well-known member
He het jaarlijkse poeh zeg zitten we al zolang ruzie te maken met de zelfde koppen topic is er weer.

September 2003. De eerste week al ruzie met Blauwvinger omdat die vond dat ik een mayonaise puber was omdat ik villa-bcfc wel een flinke derby vond.
En gelijk had ie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik sinds begin 2004, via een artikel op vi.nl toen op het forum terecht gekomen.

Heb ooit eens een ip ban gehad omdat ik een nieuw account had aangemaakt na een ban, maar die is ongedaan gemaakt omdat dat nergens in de huisregels was opgenomen. Nadat mijn ip ban was opgeheven, is dat toegevoegd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik sinds begin 2004, via een artikel op vi.nl toen op het forum terecht gekomen.

Heb ooit eens een ip ban gehad omdat ik een nieuw account had aangemaakt na een ban, maar die is ongedaan gemaakt omdat dat nergens in de huisregels was opgenomen. Nadat mijn ip ban was opgeheven, is dat toegevoegd.

Ah, goed dat ik het weet. Ik ga gelijk even in de MHO voorstellen om je alsnog met terugwerkende kracht een ip-ban te geven.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik zat op SQ voor de samenwerking met VI begon. Ik denk dat het 2002 of eerder geweest moest zijn omdat ik me nog kan herinneren dat er een discussie was over de verhuizing van Wimbledon FC en de oprichting van AFC Wimbledon daarna, wat in mei 2002 gebeurde.
 

Maasveld

Well-known member
He het jaarlijkse poeh zeg zitten we al zolang ruzie te maken met de zelfde koppen topic is er weer.

September 2003. De eerste week al ruzie met Blauwvinger omdat die vond dat ik een mayonaise puber was omdat ik villa-bcfc wel een flinke derby vond.
Dat online gezever geloof ik wel. We houden het met z'n allen al bijna 20 jaar met elkaar uit. Hoog tijd dat er weer eens samen gezopen wordt.

Ik kan me nog herinneren dat ik er in 2003 o.i.d. kortstondig heb gepost, toen ben ik een tijdlang naar voetbalkroeg gegaan. In 2010 weer terug gekomen, vlak voor de staatsgreep. Ik kon me Kralingor, Bonehead en Blauwvingor nog heugen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben in het voorjaar van 2004 hier gekomen via de VI-site, maar geen idee waarom. Wel grappig dat ik toen als 14-jarig knulletje al het meeste voetbalverstand had van iedereen hier.
 
Bovenaan