Fabian
Active member
Welkom terug.
Hoe is het eigenlijk met die twee?
Goed. Jozef spreek ik wel vaker.
Welkom terug.
Hoe is het eigenlijk met die twee?
Gelukkig maar. Ik denk niet dat ik ze zo ver krijg overigens. Ze hebben andere uitlaatkleppen.
PSVers kunnen we altijd missen. Behalve Mario. Komt door zijn Rotterdamse achtergrond.
Welkom terug. Laat JFK het niet horen, maar jij bent natuurlijk mijn meest favoriete Feyenoorder.
Joszef mountainbiken en IHH bier drinken?Gelukkig maar. Ik denk niet dat ik ze zo ver krijg overigens. Ze hebben andere uitlaatkleppen.
Joszef mountainbiken en IHH bier drinken?
Flikker!Welkom terug. Laat JFK het niet horen, maar jij bent natuurlijk mijn meest favoriete Feyenoorder.
First dates vooral.Zo ongeveer. IHH kijkt vooral veel tv.
First dates vooral.
Wie van de buurvrouwen is de ongelukkige?Samenwonend, volgend jaar bruiloft.
Wie van de buurvrouwen is de ongelukkige?
Dan zien ze me nog aan voor een pedo en krijg ik van die jagers achter me aan.Die heb ik voor jou bewaard. Eentje is er 83. Volgens mij komt dat in de buurt.
Ik ben hem echt zeer dankbaar dat hij me attendeerde op “Ik geloof in mij.”Ja. Haha. Ik hoef zelf niet meer te kijken.
Ik ben hem echt zeer dankbaar dat hij me attendeerde op “Ik geloof in mij.”
Wat een waanzinnig goed TV programma is dat!
Inderdaad geweldig. Rene LeBlanc is een held.Ik ben hem echt zeer dankbaar dat hij me attendeerde op “Ik geloof in mij.”
Daar ben ik op mijn beurt zwammy dan weer dankbaar voor, vaste prik op vrijdag inmiddels.Ik ben hem echt zeer dankbaar dat hij me attendeerde op “Ik geloof in mij.”
Hoho, die eer wil ik even claimen.Daar ben ik op mijn beurt zwammy dan weer dankbaar voor, vaste prik op vrijdag inmiddels.