Ik mis Peter415 wel. Hele scherpzinnige poster die vaak rond de bosjes van lands nationale selectie te vinden was.
“Peter” is sowieso een beetje van het net verdwenen. Hopelijk leeft die gast nog.
Klopt ja. Had.
Ronald meerdere malen min of meer neerzetten als pedofiel is ook niet erg netjes, misschien kun je dat in het vervolg achterwege laten, tenzij je er bewijs voor hebt.Zijn twitteraccount is ook lang 'rokkiejager' geweest i.c.m. een foto van minderjarige meisjes (en zonder een direct blijkende betrokkenheid zoals coach ofzo). Dat komt echt ontzettend pedofiel over.
Vreselijke nickname inderdaad, neem aan dat ie alleen daarom al een ip ban heeft gekregen.PSV4Ever
Dat hoop ik ook. Altijd lachen als hij weer eens in de bosjes lag om ons van het laatste nieuws te voorzien hoe het er bij Oranje bij stond.“Peter” is sowieso een beetje van het net verdwenen. Hopelijk leeft die gast nog.
Held der Helden!Rumcola
Het was misschien wel een rare snuiter, maar ik mocht hem ergens wel.Volgens mij wilde hij Zwammy te lijf gaan in Rotterdam.
En idd kwam zijn vrouw toen ook op SQ op de lijn toen hij een ban had gekregen.
Overigens heb ik begrepen dat zijn vrouw later is overleden, da's wel heftig natuurlijk.
Liever Pascallo dan PSV Ronny, dat Feyenoord trio, vakx, en dergelijke.
Met jouw come back ben ik uiteraard gewoon blij, dit forum is gebaat bij meer Ajacieden, maar da's logisch.
Dat is inderdaad geen best rijtje, je hoort uiteraard niet tussen de psv wappies te staan. Bedoelde natuurlijk gewoon dat meer Ajacied elk forum goed doet,dus dat Pascallo gewoon weer terug moet komen.Oei. Kwalijk rijtje om in te staan.
Maar om je blij te maken, laat ik toch ff wat van me horen.
Ik zal eens proberen hier weer wat langer te blijven hangen.
Dat is inderdaad geen best rijtje, je hoort uiteraard niet tussen de psv wappies te staan. Bedoelde natuurlijk gewoon dat meer Ajacied elk forum goed doet,dus dat Pascallo gewoon weer terug moet komen.
En jij ook, met of zonder je Feyenoord vrienden, liefst met natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Behalve gevegt dan, die kunnen we prima missen.
Oei. Kwalijk rijtje om in te staan.
Maar om je blij te maken, laat ik toch ff wat van me horen.
Met inhethoekje en Jozsef heb ik nog contact trouwens. Wellicht willen ze ook een duitje in de de zak doen.
.