Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Well-known member
Zijn twitteraccount is ook lang 'rokkiejager' geweest i.c.m. een foto van minderjarige meisjes (en zonder een direct blijkende betrokkenheid zoals coach ofzo). Dat komt echt ontzettend pedofiel over.
Ronald meerdere malen min of meer neerzetten als pedofiel is ook niet erg netjes, misschien kun je dat in het vervolg achterwege laten, tenzij je er bewijs voor hebt.
Vreselijke nickname inderdaad, neem aan dat ie alleen daarom al een ip ban heeft gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij wilde hij Zwammy te lijf gaan in Rotterdam.
En idd kwam zijn vrouw toen ook op SQ op de lijn toen hij een ban had gekregen.
Overigens heb ik begrepen dat zijn vrouw later is overleden, da's wel heftig natuurlijk.
 

JFK

Well-known member
Volgens mij wilde hij Zwammy te lijf gaan in Rotterdam.
En idd kwam zijn vrouw toen ook op SQ op de lijn toen hij een ban had gekregen.
Overigens heb ik begrepen dat zijn vrouw later is overleden, da's wel heftig natuurlijk.
Het was misschien wel een rare snuiter, maar ik mocht hem ergens wel.
Maar jeetje, overleden, ik kan me nog herinneren dat hij foto's deelde van zijn bruiloft. Hij droeg toen een kilt.
 

zwammy

Well-known member
Prima kerel, probeerde mij idd aan te vallen op een meeting ivm een ban die hij toen gehad had. Ook wel knap om mij aan te vallen aangezien ik daar niets mee te maken had en mezelf nooit heel erg druk heb gemaakt over bans en het forum. Daarna ook weer uitgepraat toen hij weer online mocht. Ja, die had wel wat stress in z'n leven.
 

Fabian

Active member
Liever Pascallo dan PSV Ronny, dat Feyenoord trio, vakx, en dergelijke.
Met jouw come back ben ik uiteraard gewoon blij, dit forum is gebaat bij meer Ajacieden, maar da's logisch.

Oei. Kwalijk rijtje om in te staan.

Maar om je blij te maken, laat ik toch ff wat van me horen.

Met inhethoekje en Jozsef heb ik nog contact trouwens. Wellicht willen ze ook een duitje in de de zak doen.


Mijn buurvrouwen zijn verschrikkelijk overigens. Dacht dat gevegt dit nieuws wel kon gebruiken.

Ik zal eens proberen hier weer wat langer te blijven hangen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Graziano Pelle! Welkom terug Fabian!

Wordt hoog tijd dat de Feyenoordsectie weer eens wat kwalitatieve bijdragen krijgt, want @JFK en @De Wolf kunnen het niveau duidelijk niet aan.
 

Abubakari

Well-known member
Oei. Kwalijk rijtje om in te staan.

Maar om je blij te maken, laat ik toch ff wat van me horen.


Ik zal eens proberen hier weer wat langer te blijven hangen.
Dat is inderdaad geen best rijtje, je hoort uiteraard niet tussen de psv wappies te staan. Bedoelde natuurlijk gewoon dat meer Ajacied elk forum goed doet,dus dat Pascallo gewoon weer terug moet komen.

En jij ook, met of zonder je Feyenoord vrienden, liefst met natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Behalve gevegt dan, die kunnen we prima missen.
 

Fabian

Active member
Dat is inderdaad geen best rijtje, je hoort uiteraard niet tussen de psv wappies te staan. Bedoelde natuurlijk gewoon dat meer Ajacied elk forum goed doet,dus dat Pascallo gewoon weer terug moet komen.

En jij ook, met of zonder je Feyenoord vrienden, liefst met natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Behalve gevegt dan, die kunnen we prima missen.

Gelukkig maar. Ik denk niet dat ik ze zo ver krijg overigens. Ze hebben andere uitlaatkleppen.

PSVers kunnen we altijd missen. Behalve Mario. Komt door zijn Rotterdamse achtergrond.
 

De Wolf

Well-known member
Oei. Kwalijk rijtje om in te staan.

Maar om je blij te maken, laat ik toch ff wat van me horen.

Met inhethoekje en Jozsef heb ik nog contact trouwens. Wellicht willen ze ook een duitje in de de zak doen.
.

Welkom terug.

Hoe is het eigenlijk met die twee?
 
Bovenaan