Abubakari
Well-known member
Samen met Waterreus zeker?Ga toch waterfietsen.
Samen met Waterreus zeker?Ga toch waterfietsen.
Samen met Waterreus zeker?
Keyser Soze...Bozo en de rest van de Turken clan.
Naar de Uruguayaanse paradijsvogel die in de '70s een blauwe maandag bij PEC rondliep.A.k.a. Yuri Banhoffer toch?
Er komen wat namen voorbij zeg!
Ik herinner mij ook nog een Inter-fan die het wekelijks over zijn spannende afspraakjes had. Tinder bestond toen nog niet, maar het zal me niets verbazen als hij daar de bedenker van was.
Nee Marco Materazzi inderdaad. Hij had ook een avatar met hem in een Inter-shirt.Nee volgrens mij was dat Marco0903 of zoiets. Heerenveen fan.
MM was de vriend van gevegt .Maar die Marco die elke week andere avonturen had met de mooiste vrouwen was niet marco materazzi. Dat was een PSV supporter dus dat lijkt me helemaal onmogelijk.
Edit, Marco999 was het,
Maar die Marco die elke week andere avonturen had met de mooiste vrouwen was niet marco materazzi. Dat was een PSV supporter dus dat lijkt me helemaal onmogelijk.
Edit, Marco999 was het,
MM was de vriend van gevegt .
pfoeh, zou het ff niet weten, als ik 'm zou zien zou ik het wel weer weten waarschijnlijk.Je hebt gelijk inderdaad. Wat had hij dan voor avatar?
Klopt, we konden het hier prima met elkaar vinden.MM was de vriend van gevegt .
Jij moet een beetje gaan oppassen met dit soort posts. Kerst komt er weer aan.Precies, en dan elke week een andere mooie vrouw en dan ook nog voor p.s.v. Lijkt me een vrij kansloze combinatie.
Ze zaten op internet wel in het zelfde soort werk.Ik heb nog een poosje gedacht dat Skap en Marco dezelfde waren.
Haha, met 1 vleugel op mijn rug.Jij moet een beetje gaan oppassen met dit soort posts. Kerst komt er weer aan.