VVV-Venlo Transfertopic

Unregistere

Well-known member
VVV trekt ook Samuel Scheimann aan. De 31-jarige linksback komt over van Beitar Jeruzalem. De ex-speler van onder meer Kozakken Boys, FC Den Bosch en Excelsior versleet de afgelopen jaren meerdere clubs in Isra?l. Hij werd ook international voor dat land. Scheimann tekent voor ??n seizoen bij VVV.

foto%201920x1080%20-%201.jpg
 

Maasveld

Well-known member
En de volgende Duitser staat alweer klaar. De 24-jarige Tobias Pachonik komt hoogstwaarschijnlijk over van Carpi. De rechtsback stond vorig jaar nog in de belangstelling van PSV.
 

Atreides

Well-known member
En de volgende Duitser staat alweer klaar. De 24-jarige Tobias Pachonik komt hoogstwaarschijnlijk over van Carpi. De rechtsback stond vorig jaar nog in de belangstelling van PSV.

Qua snacks volgend jaar alleen nog maar maar de diverse soorten bratwursten en currywursten met daarbij te drinken Beck's of Warsteiner?
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
VVV huurt komend seizoen spits Jerome Sinclair van Watford. Interessant, ik heb goede herinneringen aan hem op FM.
 

Atreides

Well-known member
Edit: blijkt dat Maasveld en Valckx hebben lopen swipen op Tinder: https://twitter.com/hashtag/WelkomHaji?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

:eek:mg:


Een Amerikaan voor VVV. Gelukkig wel een halve Duitser.


VVV plukt Amerikaanse aanvaller weg bij Schalke 04
12.51 uur
1

VVV plukt Amerikaanse aanvaller weg bij Schalke 04

Haji Wright (21) speelt komend seizoen voor VVV-Venlo. De Amerikaanse aanvaller wordt overgenomen van Schalke 04.

Technisch manager Stan Valckx ziet in de Amerikaanse jeugdinternational, die voor een jaar tekende met een optie voor een tweede seizoen, een welkome aanvulling voor de Venlose aanval.

'Haji is een uitstekende speler die onze voorhoede nog meer body gaat geven', aldus de oud-international op de clubwebsite. 'Snelheid, duelkracht en erg doelgericht. We zijn blij dat deze speler voor onze club heeft gekozen, want ik ben ervan overtuigd dat hij een meerwaarde is voor onze selectie met zijn inbreng en zijn inzet.'

Wright streek na zijn opleiding in Amerika in 2016 neer bij Schalke 04. November 2018 maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van Die K?nigsblauen. Veel perspectief op speeltijd had hij niet in Gelsenkirchen.

In Venlo verwacht Wright dat wel te krijgen. 'Jaren geleden heb ik mijn zinnen gezet op een succesvolle carri?re in Europa. Na een aantal seizoenen in Duitsland hoop ik nu belangrijk te kunnen zijn voor VVV-Venlo', aldus de Amerikaan. 'Door mijn doelpunten en met mijn drive wil ik mij laten gelden voor het team. De gesprekken met de mensen van deze club gaven me het juiste gevoel om deze overstap te maken.'
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Philip Azango zou voor 1 seizoen worden gehuurd van Gent. Speelde in het begin van vorig seizoen nog bij Trencin en was 1 van de doelpuntenmakers tegen Feyenoord. Geen idee of het wat is.
 
Bovenaan