VVV-Venlo Transfertopic

RickPSV

Active member
Aangezien erg veel spelers van VVV het goed doen, en met oog op de komende transferperiode, lijkt me een topic als deze wel handig!
 

banshee

Member
Ik vraag me ook af waarom ze hem gehaald hebben. Volgens mij heeft hij de laatste jaren niet veel gepresteerd...
 

Maasveld

Well-known member
Ik vraag me ook af waarom ze hem gehaald hebben. Volgens mij heeft hij de laatste jaren niet veel gepresteerd...
Steijn zal hem nog wel kennen van zijn tijd bij ADO. Laatste jaren aan de andere kant van de wereld gezeten, maar wel blessurevrij. Zal niet veel beter of slechter dan Hunte zijn denk ik. Ben ook niet bepaald enthousiast, maar we wachten af.
 

RickPSV

Active member
Emil Riis Jakobsen gehuurd van de beloftenploeg van Derby County.... Stan Valckx noemt de 1.90 meter lange Jakobsen een talentvolle aanvaller.
 

JFK

Well-known member
Emil Riis Jakobsen gehuurd van de beloftenploeg van Derby County.... Stan Valckx noemt de 1.90 meter lange Jakobsen een talentvolle aanvaller.

Het zou raar zijn alsStan Valckx zou zeggen dat ie er geen fuck van kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet aan bod komen bij Derby County, dan ben je vast een topper.

Ik heb Derby County vorig jaar zien spelen. Het voetbal wat zij toen speelden deed niet onder voor een gemiddelde subtopper uit de Eredivisie. Zeker wat betreft de voorzetten niet.
 

Maasveld

Well-known member
Neem aan dat ze ook een plan hadden met het huren van Mink Peeters, maar dat plan heb ik zelfs in eventuele aangepaste vorm nog niet mogen aanschouwen.
Ach ja, je hebt er wel eens een misser bij zitten. Ze kunnen niet allemaal zo'n overweldigende indruk achterlaten als bijvoorbeeld een Cassiera.
 

RickPSV

Active member
Kelechi Nwakali strijkt wederom neer bij MVV Maastricht. De Nigeriaan speelde vorig seizoen al voor de Jupiler League-club en werd dit seizoen bij VVV-Venlo gestald door zijn werkgever Arsenal. Omdat die periode geen succes is geworden, keert hij terug bij MVV.

Bij VVV is het huurcontract van de middenvelder verscheurd, waardoor hij nu weer op huurbasis voor de streekgenoot kan spelen. Trainer Ron Elsen is blij met zijn komst. "Vorig seizoen hebben we al kunnen zien dat Kelechi een multifunctionele aanvallende middenvelder is, die een neusje heeft voor de 'eindpass'. Hij rendeert in een aanvallende en dominante spelwijze, zoals MVV deze wil hanteren. Hij kan op '10' uit de voeten, maar zeker ook als hangende vleugelaanvaller. Bij VVV heeft hij ook al op Eredivisieniveau laten zien dat hij van waarde kan zijn voor het team waarin hij acteert. Bij MVV kan hij echter n?g meer speelminuten vergaren. We weten wat we van hem kunnen en mogen verwachten."
 
Bovenaan