VVV-Venlo Transfertopic

RickPSV

Active member
Tarik Tissoudali vertrekt met onmiddellijke ingang naar De Graafschap. De aanvaller verloor in het begin van het seizoen de concurrentiestrijd met Torino Hunte en raakte daardoor zijn basisplaats kwijt. Omdat hij niet meer kon rekenen op veel speeltijd bij VVV-Venlo, mocht hij weg.

Tissoudali werd door VVV-Venlo gehuurd van het Franse Le Havre, waar hij een doorlopend contract heeft. We wensen Tarik veel succes bij de Superboeren.

Ik vond Tissoudali toch wel beter dan Hunte...
 

RickPSV

Active member
Mink Peeters verruilt VVV-Venlo voor Almere City, dat momenteel op de vijfde plaats staat in de Jupiler League. De huurling Van Real Madrid kreeg bij VVV-Venlo weinig speeltijd en mocht daarom vertrekken. De jonge Nijmegenaar maakt het seizoen af in Almere. VVV-Venlo wenst Mink veel succes bij deze nieuwe stap in zijn carri?re.
 

RickPSV

Active member
Ik zou als VVV zijnde kijken voor de 2e doelman van Hertha, Kraft. Alleen ik weet niet of er de financi?le middelen voor zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Een 2e keeper uit de Bundesliga kan normaal gesproken inderdaad terecht bij clubs die meer financiele mogelijkheden hebben.
 

zwammy

Well-known member
Mwah weet ik niet. Bij jong PSV niet slecht maar de keren dat hij met het 1e meedeed vond ik hem vooral opvallen in slechte aannames en keuzes. Ik ben benieuwd.
 

Pascallovic

Well-known member
Een speler die voor zijn ontwikkeling wekelijks Eredivisie moet gaan spelen. Wat dat betreft is VVV een logische club. Ben benieuwd wat ie over een heel seizoen gerekend kan.
 

Maasveld

Well-known member
Feyenoord heeft Steijn gepolst voor een rol als assistent, maar logischerwijs heeft Steijn bedankt. Hij gaat naar alle waarschijnlijkheid zijn contract met een jaar verlengen. Goed nieuws dus voor de Venlose horeca.
 
Bovenaan