Juichen!
Dat is een snel antwoord!
Juichen!
Dacht dat je een grapje maakte, maar schakel net even in en is echt druk daar.Ruim 30.000 kaarten verkocht. Dat is echt veel.
Marketing. Denk dat ik de afgelopen maand alleen maar de Ajaxvrouwenreclame bij het GVB heb gezien.Dacht dat je een grapje maakte, maar schakel net even in en is echt druk daar.
Waarom is dat? Zitten doorgaans gewoon 158 familieleden en vrienden.
Bij de mannen heeft PSV de pech dat daar achterin een Obispo rondloopt, blijkt er bij de vrouwen van Feyenoord ook een Obispo mee te spelen.
Volgens mij is ze nooit on the hill geweest.Die Spitse is ook wel over the hill
Bij een Spits(e) denk ik ook meer aan een berg maar dat zal aan mij liggen..Volgens mij is ze nooit on the hill geweest.
Ik denk het ook ja.Bij een Spits(e) denk ik ook meer aan een berg maar dat zal aan mij liggen..
Begreep dat het gezien de financiële huishouding niet zo'n knappe prestatie is.Ajax weet eindelijk eens te winnen van FC Twente en pakt daarmee de koppositie. Volgende week kunnen de dames voor het eerst sinds 2018 kampioen van Nederland worden. Zou een knappe prestatie zijn na de jarenlange hegemonie van FC Twente.
Is dat verschil zo groot ja?Begreep dat het gezien de financiële huishouding niet zo'n knappe prestatie is.
Van wat ik begreep wel. Deels ook te zien aan de (oud-) internationals die bij Ajax terugkeren in Nederland. Zal eens kijken of ik wat onderbouwing kan vindenIs dat verschil zo groot ja?