Vrouwen Eredivisie

Pascallovic

Well-known member
Gewoon een pech geval voor die ADO-speelster. Probeert hetzelfde te doen als die Ajaxspeelster maar haar handen belanden in het gezicht. Als de scheidsrechter dat dan net ziet wordt het als klap beoordeeld, wat het uiteindelijk onbedoeld ook was. Had met geel voor beiden ook prima kunnen worden afgedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Wel opvallend de huilbui van de Ajacied. Gebeurt dat meer bij vrouwenvoetbal? Zelfs Neymar heeft nog nooit echt gehuild.
 

Pascallovic

Well-known member
Precies. Wel opvallend de huilbui van de Ajacied. Gebeurt dat meer bij vrouwenvoetbal? Zelfs Neymar heeft nog nooit echt gehuild.
Weet wel dat een tijdje terug een Ajacied een speelster van Twente aan het huilen heeft gemaakt. Wellicht zijn ze wat lichter geraakt.
 

Forza AZ

Well-known member
Vrouwenvoetbal keert volgend seizoen terug bij AZ na 12 jaar. De licentie van VV Alkmaar wordt overgenomen door AZ vanaf 2023-24.
 

De Groene Scout

Well-known member
Weekje later en ook nu had Kalma aan 1 helft genoeg voor een hattrick.
Die is te goed voor Nederland en zal komende zomer wel naar Engeland of Spanje gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen niet echt een topper. Feyenoord Vrouwen heeft nou nog niet echt de ontwikkeling kunnen doorzetten van het eerste seizoen en met name toen de eerste seizoenhelft.

Ruim 30.000 kaarten verkocht. Dat is echt veel.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, het is even rustig bij de rest van de sporten vandaag, dus ik zal hem eens opzetten. Kijken hoe lang ik het volhoud. Ik zie dat mijn favorieten Rijsdijk en Bennink nog steeds een basisplaats hebben bij Feyenoord, dat zegt wel genoeg. Benieuwd of ze het onder de vijf kunnen houden.
 
Bovenaan