JMD
Well-known member
Nee, ze was niet groot genoeg (of sprong niet hoog genoeg)Dr neus zat weer in de weg?
Nee, ze was niet groot genoeg (of sprong niet hoog genoeg)Dr neus zat weer in de weg?
Te laat bij de bal dus.Nee, ze was niet groot genoeg (of sprong niet hoog genoeg)
Het wachten is op het geheven vingertje van Satyr of Abu om deze vrouwen haters aan te spreken.
Idd consequent kun je ze niet noemen.Nou ja met dat deel hadden ze geen probleem.
Idd consequent kun je ze niet noemen.
Ja, stel je voor, mensen die ageren tegen jouw racistische “grappen” over luie negers die achterin de bus moeten zitten.Het wachten is op het geheven vingertje van Satyr of Abu om deze vrouwen haters aan te spreken.
Bij racistische Aziatengrapjes ook niet.Nou ja met dat deel hadden ze geen probleem.
Maar grappen maken over neuzen van blanke vrouwen is daarin tegen weer geen probleem.Ja, stel je voor, mensen die ageren tegen jouw racistische “grappen” over luie negers die achterin de bus moeten zitten.
Moet allemaal kunnen.
Zo even aangepast.Bij lacistische Aziatenglapjes ook niet.
Ik vrees dat dit voor jou hetzelfde is als negers achterin een bus willenMaar grappen maken over neuzen van blanke vrouwen is daarin tegen weer geen probleem.
Zolang het over een neus gaat, is het niet racistisch. Van veenendaal heeft een grote neus, misschien dat Sanmark denkt dat we op Joden doelen met haar neus ofzo?En hoe staan we met een albino transgender negerin met een grote neus? Mogen de grappen daar wel al over gaan?
Ik ook niet. Het is een keuze om je gekwetst te voelen.Ik persoonlijk vind geen grap te hard. Maar goed, je weet niet waar iemand anders zijn grens heeft liggen.
Selectieve verontwaardiging dus. Wees dan ook eindelijk eens een groot ventje en pak al het gebash aan.Zolang het over een neus gaat, is het niet racistisch. Van veenendaal heeft een grote neus, misschien dat Sanmark denkt dat we op Joden doelen met haar neus ofzo?