Feyenoord is bij de mannen nou juist meestal niet top tegen Ajax.Feyenoord is top tegen ajax tegen de rest stuk minder net mannenvoetbal
Mannen en vrouwen elftal het beste wat we hebben in Nederland. Het kan verkerenEn dan staat Feyenoord weer bovenaan...
De mannen staan derde. Of is die wedstrijd tegen Heracles al gewonnen?Mannen en vrouwen elftal het beste wat we hebben in Nederland. Het kan verkeren
Zo goed als. Formaliteit.De mannen staan derde. Of is die wedstrijd tegen Heracles al gewonnen?
Miramar die heel positief is over Feyenoord, dat kan nooit lang goed gaan.Zo goed als. Formaliteit.
Ik ben vanmiddag tijdens het zappen blijven hangen bij de slotfase van FC Twente-Ajax en dat was wel spectaculair. Ajax dat na een 2-0 achterstand terugkwam tot 2-2; Twente dat met 10 vrouw verder moest en tijdens het slotoffensief van Ajax naar de 2-3 countert.
Tweede, is niet DB.WZTWZDB
Nou ja, inmiddels na een paar eindtoernooien weet ik wel zo ongeveer waarop je je moet instellen bij vrouwenvoetbal. En dan nog ga ik geen (competitie)wedstrijden live kijken. Maar zo wat flarden zoals vanmiddag is wel prima.En het niveau? Nu wat flarden gezien, maar het valt mij mee. Na een helftje tegen de Amerikanen op de Spelen had ik het niveau echt veel slechter verwacht. Maar goed als het niveau niet hoog is, maar wel vermakelijk, dan vergoedt dat toch veel.
Als je wint van Ajax, mag je dat even roepen.Tweede, is niet DB.
Ja de wekelijkse misser was dat.Van Veenendaal was weer ouderwets aan het blunderen vandaag...
Dr neus zat weer in de weg?Van Veenendaal was weer ouderwets aan het blunderen vandaag...