Zoals Max al aangaf, het was niet op tv. Dus niets van gezien. Maar inderdaad, Feyenoord heeft verloren van PEC.Het blijft stil in dit topic, heeft Feyenoord verloren?
Tja en bij die vrouwen was er geen andere wedstrijd..Het was niet op TV, dus ik heb er niks van gezien. De klassieker trok overigens veel meer TV kijkers dan de wedstrijd van AZ die erna kwam. Die stond overigens wel tegenover Ajax - FC Utrecht geprogrammeerd.
Wanneer de dvd uitkomt zal er wel weer wat nieuw leven ingeblazen worden.Nee, ik vroeg me af of Jamel dit topic had geopend omdat de Feyenoord vrouwen van Ajax wonnen of omdat hij op een topic over de vrouwencompetitie zat te wachten.
Nou ja, eigenlijk wist ik dat al.😁
Ik vermoed dat dit topic een stille dood sterft.
Nee, ik vroeg me af of Jamel dit topic had geopend omdat de Feyenoord vrouwen van Ajax wonnen of omdat hij op een topic over de vrouwencompetitie zat te wachten.
Nou ja, eigenlijk wist ik dat al.
Ik vermoed dat dit topic een stille dood sterft.
En dat allemaal aangestuurd door oer-RVVH'er Manon Melis!Het was zeker opportunistisch. Ik zie hier wel vaker een post over het vrouwenvoetbal, dus ik dacht ik doe ook even een duit in het zakje tijdens Feyenoord - Ajax. Maar kon nergens een geschikt topic vinden, dus in het kader van de overzichtelijkheid opende ik een topic. Zeker ook met in het achterhoofd dat volgens mij de vrouwen van Twente ook gevolgd worden, dus dat kan dan ook mooi hier.
Verder is het nu ook niet zo dat ik elke week thuis ga blijven voor de Feyenoordvrouwen. Maar desondanks vind ik het wel een leuke ontwikkeling.
Die levert inderdaad fantastisch werk.En dat allemaal aangestuurd door oer-RVVH'er Manon Melis!
En dat allemaal aangestuurd door oer-RVVH'er Manon Melis!