Vrouwen Eredivisie

Max

Administrator
Forumleiding
Een paar mini klassiekers de laatste week.

Met de dames van Feyenoord gaat het overigens wat minder. Er missen wat spelers en de selectie is krap. Maar goed, voor een eerste seizoen met een zeer beperkt budget doen ze het goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een paar mini klassiekers de laatste week.

Met de dames van Feyenoord gaat het overigens wat minder. Er missen wat spelers en de selectie is krap. Maar goed, voor een eerste seizoen met een zeer beperkt budget doen ze het goed.
Het Orakel Leonne Stetler voorspelde voorafgaand aan de competitie dat Feyenoord één van de zwakste teams zou zijn. Dus in dat opzicht gaat het inderdaad goed. Al zijn de meest recente resultaten wel vrij pijnlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het Orakel Leonne Stetler voorspelde voorafgaand aan de competitie dat Feyenoord één van de zwakste teams zou zijn. Dus in dat opzicht gaat het inderdaad goed. Al zijn de meest recente resultaten wel vrij pijnlijk.

Ik begreep dat we schijnbaar behoorlijk wat spelers missen, maar het is wel erg pijnlijk inderdaad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat we schijnbaar behoorlijk wat spelers missen, maar het is wel erg pijnlijk inderdaad.
In de bekerwedstrijd uit bij PSV was dat inderdaad het geval, maar in de competitiewedstrijd tegen Twente waren de meeste speelsters wel weer terug. Ik heb trouwens het idee dat er vooraf de meeste twijfel was over de jonge speelsters binnen de selectie. Die presteren en ontwikkelen zich juist goed, terwijl de meer ervaren speelsters als Rijsdijk en Bennink elke week tot de slechtsten behoren.
 

Batigoal

Well-known member
Oei, de faalhazinnen zijn de koppositie kwijt. Nou ja, dan maken ze de competitie tenminste nog een beetje spannend voor de kijkers. Om dan op de slotdag gewoon weer met 5-1 te winnen van Twente net als afgelopen week. Dat is eigenlijk veel leuker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Feyenoord vrouwen gaan richting een monsterscore tegen Ajax. Verliezen wel te verstaan.
Echt he, belachelijk. Mogen ze eindelijk een keer in de Kuip voetballen, staan ze na een kwartier met 0-3 achter. Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de Vrouwen Eredivisie hoop ik trouwens wel dat er meer clubs bij gaan komen. Limburg, het noorden/Groningen, het midden van het land/Utrecht en toch ook Brabant kunnen wel (nog meer) profclubs gebruiken. Dat maakt de uitstraling van de Vrouwen Eredivisie beter, maar zorgt er ook voor dat talent over het hele land betere kansen krijgt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het wordt al wekenlang niks. De pijp is leeg lijkt wel

Klopt. De laatste tijd is het niks meer. Blijft een goede prestatie het eerste jaar, maar de timing om je eerste wedstrijd in De Kuip te spelen is wel heel beroerd.
 

Forza AZ

Well-known member
Voor de Vrouwen Eredivisie hoop ik trouwens wel dat er meer clubs bij gaan komen. Limburg, het noorden/Groningen, het midden van het land/Utrecht en toch ook Brabant kunnen wel (nog meer) profclubs gebruiken. Dat maakt de uitstraling van de Vrouwen Eredivisie beter, maar zorgt er ook voor dat talent over het hele land betere kansen krijgt.
Fortuna Sittard gaat volgend seizoen meedoen. En Telstar keert weer terug, zodat de Eredivisie uit 11 clubs bestaat in 2022/23.
 
Bovenaan